Erklæring farskap

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Asså, det gjorde vi hos jordmor forrige uke, og da skulle alt være i orden, men får idag brev om at det var kun vedlagt fotokopi så derfor er det ikke i orden?! De ber jo ikke om noe annet da så forstår ikke helt hva vi gjør nå? Må jo komme oss til NAV da og få ordnet dette på nytt .. Noen med erfaring?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skjønner ikke det der jeg. Vi får skjema etter fødsel på sykehuset som far og mor må fylle ut her i Tr.heim. så hvorfor blir dette gjort før babyen er født?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Der skjema fylte vi ut etter fødsel ja på barsel. Hvorfor før?

De som arbeider på føden synes det er veldig fint når vi har gjort det på forhånd her hos oss (Ullevål) hvertfall :-) Vi skal til jordmor i mrg og få underskrifter osv, og sende inn :-) Men ellers tror jeg det er veldig vanlig at man gjør det på sykehuset ja..

Her fylte han ut på sykehuset. Likevel hadde det skjedd noe feil - så da han i sommer skulle hente ut pass til henne 3 år gammel fikk han beskjed om at han ikke hadde foreldrerett :p Nå er det ordnet da :D

JM ville helst ordne dette før fødsel. Hun jobber på sykehuset og sa at det var viktig å få dette på stell tidlig da det er travelt nok på avdelingen :)

Vi har gjort det hos jordmor, på lillehammer iallfall vil de gjerne at det er ordnet på forhånd, de har lissom ikke lyst til å fly etter den nybakte faren å mase om underskrift rett etter fødsel....;) like greit å bare ha gjort det:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Ja det var det vi fikk beskjed om også da at det var greit å ha i orden før fødsel, men når vi da liksom har ordna det hos jordmor som må ha gjort det mer enn en gang også blir det ikke i orden, da blir jeg forvirra :p så får dure ned på NAV da med passet hans som legitimasjon kanskje? En dag vi får tid. Før fødsel. Med termin om 10 dager :p hahaha

Her ble han spurt og signerte på føden da jeg var innlagt, så regner med at det er i orden og at dette er klart til hun kommer.

Her ble han spurt og signerte på føden da jeg var innlagt, så regner med at det er i orden og at dette er klart til hun kommer.

Om dere ikke har fått noe brev i posten fra Skatteetaten som sier noe anna så er det nok det :)! Heldiggriser! Deilig å ha alt sånn i boks, så på mandag får vi ta oss en tur til NAV.

Gjorde det på sykehuset sist etter fødsel, husker det godt for de sleit med å finne han av en merkelig grunn enda han selv er født der haha

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg fikk farskaps erklæring papiret første time hos jordmor, men når jeg skulle levere den på NAV tidligere i år. Der fikk jeg beskjed om at siden det var så lenge til termin så skulle jeg ta den med på sykehuset den dagen jeg føder og fylle det ut da. (Fr.stad sykehus)

Jeg fikk farskaps erklæring papiret første time hos jordmor, men når jeg skulle levere den på NAV tidligere i år. Der fikk jeg beskjed om at siden det var så lenge til termin så skulle jeg ta den med på sykehuset den dagen jeg føder og fylle det ut da. (Fr.stad sykehus)

Vi var jo hos jordmor for en uke siden og skulle fikse dette, og det er jo ganske tett på termin, hører også til fredrikstad sykehus, men hun sendte det inn og det skulle være i orden, men det var det jo ikke -.-

Back
Topp