E Elenia Gift med forumet 4 Apr 2007 #1 LYKKETROLLET MITT Holder flaska sjøl [:D] Så søt at å! [:D] I nattdrakten [:)] Litt misfornøyd på stellebordet [8D] MAMMA SIN SKATT
LYKKETROLLET MITT Holder flaska sjøl [:D] Så søt at å! [:D] I nattdrakten [:)] Litt misfornøyd på stellebordet [8D] MAMMA SIN SKATT
M MiaMoren Elsker forumet 4 Apr 2007 #2 DEN sveisen da!! Ser nesten ut som hun har vært hos frisøren å stripa håret :) Hun var helt skjønn[:)][:)]
DEN sveisen da!! Ser nesten ut som hun har vært hos frisøren å stripa håret :) Hun var helt skjønn[:)][:)]
E Elenia Gift med forumet 4 Apr 2007 #3 Tusen takk [:)] Syns d e så arti me masse hår :P ho har ikke mista noe av d.. d har heller vokst masse... 1 cm inners som e helt lyst [:D]
Tusen takk [:)] Syns d e så arti me masse hår :P ho har ikke mista noe av d.. d har heller vokst masse... 1 cm inners som e helt lyst [:D]
x1x*laboline* Glad i forumet 4 Apr 2007 #5 så pen hun er.. oxo så mye fint hår a... morsomt kan jo sette spenner i og sann alt du da...[:D]
T Tulip Elsker forumet 4 Apr 2007 #6 Åååå hun er så utrolig skjønn!! [:)][:)] Jenta mi har helt lik kjole som din! Kjøpt på Exit - jeg elsker den butikken...er så mye fint babytøy der!! [:)][:)]
Åååå hun er så utrolig skjønn!! [:)][:)] Jenta mi har helt lik kjole som din! Kjøpt på Exit - jeg elsker den butikken...er så mye fint babytøy der!! [:)][:)]