Erik fikk ny bilstol i dag

FjerneErna

Forumet er livet
Dvs at han fikk seg beltestol- han har sittet bakovervendt til nå,men nå er han blitt for stor for setet sitt og det lar seg dessverre ikke gjøre å ha han bakovervendt lenger [&:] 

Men han satt som en konge i sitt Besafe Izi Up sete og koste seg masse med alt han kunne se den "riktige" veien- "mamma- jeg kan jo se veien jo!" [:D][:D] (flytta fra høyre til venstre side også [;)])

Så bra da! Må jo være mer behagelig for dem å sitte framover nå som de er såpass store.
Lukas har også i sånn sete i "konebilen" som jeg bruker når jeg henter han i barnehagen. Tenkte han kunne begynne å bruke det fast til sommeren eller noe.
Er det ikke "4 års-grense" på det? Eller 18 kg?

Det er godkjent fra 15 til 36 kg [:)]

Vi skal kjøpe et slikt sete nå. Kian har jo sittet forover en stund han nå, men setet er forlite. Får nesten ikke satt på 5 punktselen uten å skvise han i stykker.

vi må og kjøpe beltestolnå. er sålite det sete han har nå.....

Thea har også nå fått seg et sånt sete nå [:)] Måtte ha nytt sete da hun skulle alene med besteforeldrene sine (svigers) og sin kusine på fjellet helgen før påsken [:)]
De skal vel sitte bakovervendt fram til 3-4 års alderen, men vi snudde det i vinter.

Så bra!
Vi flyttet A forovervendt for 2 år siden, og han har stor kost seg i bil etter det!
Men, jeg tror vi kan vente lenge på å bruke beltesete....-er fortsatt 3 kg igjen dit...

¨
//////////'$

hva koster disse bilstolene?
Jeg har Herman på fanget og han vil skrive[:D]

¨æ
f
xg$æ$yyyy'-æ n'æ- '-Æ'
æ
''
¨'
æ¨

¨¨æ

bnh
0-æ,'
,,tlkyk¨æ ,$
-
,\
3

n -}7 µ04m
4m0O0o
o
ooo

oo

o
o
o
0€-40-
-
-m-4-mon--

Hei,Herman

Ja,hva koster det.. det var mannen som betalte så jeg husker ikke helt sikkert,men det var enten 1599,- eller 1699,-. Syns ikke det var så ille [:)]

ja det var noe sånt svigers betalte for Thea sitt også. De er rimeligere i den vektklassen de nå kommer til, sånne bilbelte stoler [:)] De bakovervendte er jo skitdyre [&:]

Back
Topp