Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar. Grådig vanskelig å bestemme seg! Det står mellom Emmaljunga super viking og super nitro. Noen som har noe erfaring med de?
Hvorfor vurderer du ikke NXT?Takk for svar. Grådig vanskelig å bestemme seg! Det står mellom Emmaljunga super viking og super nitro. Noen som har noe erfaring med de?
Var å testet vognene i butikk, og syns NXT90 virket så tung, selv om den er liten. Spesielt om den skal brukes en del i bakker og ulendt terreng.Hvorfor vurderer du ikke NXT?NXT90F har "gammeldags" type sete, og NXT90 har sånn moderne ergonomisk. Dessuten er de lettere og mindre sammenlagt enn Nitro (som er like stor som Edge/Mondial) og også mindre enn SuperViking
Du kan sammenligne størrelse og vekt i disse skjemaene:Var å testet vognene i butikk, og syns NXT90 virket så tung, selv om den er liten. Spesielt om den skal brukes en del i bakker og ulendt terreng.
Men tror jeg må ta med en tur til å se.
Jeg har superviking, og kunne ikke vært mer fornøyd. [emoji4] har bagdelen ennå, så har ikke erfaring med sportsdelen desverre, men tror det er en vanesak. Ungen må jo uansett ligge på rygg pga seler, så vet ikke hvor mye det kan ha å si jeg?Takk for svar alle sammen. Tror vi går for en SuperViking, da den virker enkel å styre, forholdsvis lett, og store hjul som skal være gode i ulendt terreng.