Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eldste mi likte på ingen måte ergonomisk sittedel, grein fra eg satte hu oppi te eg tok hu utav. Yngste syns da va heilt greit. Eg hadde Stokke trailz te minste og den va genial med baby innlegg i sittedelen sånn at den ikkje blei så djup og eg kunne bytte tidligere enn om eg hadde hatt «vanlig» sittedel.
så konklusjonen e jo egentlig at da avhenge veldig av ungen om dei like det eller ikkje.
Emmaljunga NXT 2-1 Bag/Sete
Er det noen som har erfaring med dette?
Vognen i seg selv har vi også prøvd, og bestemt oss for nxt60.Vi har kjøpt emmaljunga nxt 90, har jo ikke fått prøvd den ordentlig enda- bare trilla litt i stua Men er veldig fornøyd med kjøpet, tror det er en vogn som kommer til å passe vårt bruk godt
Emmaljunga NXT 2-1 Bag/Sete
Er det noen som har erfaring med dette?
Den er splitter ny på markedet, så sikkert ikke så mange som har rukket å teste enda
Ser at ligge mål i bagen er bittelitt kortere enn på den bagen som bare er bag.
Var ikke klar over at det var et alternativ engangVognen i seg selv har vi også prøvd, og bestemt oss for nxt60.
Var mer det med 2 i 1 bag og sittedel systemet jeg var usikker på
Var ikke klar over at det var et alternativ engang
Kopiert fra https://www.babytesterne.no/tips-kjope-barnevogn/
her ser du to Emmaljunga NXT modeller, begge heter NXT90 men den ene har en F bak 90 som betyr: FLAT, den andre har en sittedel som er ergonomisk. Jeg har tegnet en enkel strek så dere ser hvordan sittedelen er laget. Vognen med den rette streken er altså flat, mens den andre er ergonomisk.
Når barna skal bytte fra vognbag til sittedel er anbefalingen at barna skal kunne sette seg opp selv. Allikevel er det mange barn som ikke er så veldig stødige og stabile enda. Noen sklir litt ned eller sitter litt som en sekk i den flate sittedelen. Da vil den ergonomiske sittedelen gi dem bedre støtte. Med mine barn har jeg måtte gå og rette litt på de etter en stund i vognen.
Noen babyer sliter med reflux og av den grunn flytter foreldrene babyen over i sittedelen tidligere enn 6 måneder. Anbefalingen her er definitivt å velge en ergonomisk sittedel. Det har gitt mange babyer og deres mammaer og pappaer en bedre hverdag.