Melody
Forelsket i forumet
Syns den var GULL. Men var innom å skikka på de nå igår, og da ser eg at det står "anbefales fra 6 mndr".
Er ganske sikker på at når eg kjøpte så stod det fra nyfødt til 18 kg ca.
Så då må...vil eg ivertfall gå til innkjøp av noe eg kan bære den nyfødte tett inntil ;)
Hvilken erfaringer og anbefalinger har dåken som liker å bære ? :)
Hva med denne ? ble litt forelsket i denne :)

Bæresjal... info :
Elastisk bæresjal som lar deg bære barnet ditt på en behagelig og praktisk måte. Med bæresjal får du hendene fri til for eksempel å lage middag, brette klær eller hjelpe storesøsken. I sjalet fordeles tyngden av barnet over hele ryggen og skuldrene til bæreren, slik at det føles lett å bære barnet. Mange babyer trives svært godt i sjalet, hvor de hører hjertelyden og kjenner kroppsvarmen og derfor føler seg trygge - det er koselig både for babyen og den som bærer! Du lærer fort å knytte og bruke sjalet, det leveres med en detaljert bruksanvisning med bilder og beskrivelser.
Moby Wrap kommer i mange fine farger og bomullsstoffet er lett å vaske og ta vare på.
Sjalet er laget i 100 prosent bomull og 5,4 meter langt.
Moby Wrap er ideelt til nyfødte og premature. Det varierer litt hvor lenge bæreren synes det er komfortabelt å bære barnet i elastisk sjal, men sjalet tåler en belastning på 20 kg.
Moby Wrap holder barnet ditt nært og godt, og hvis babyen sovner i sjalet kan det elastiske stoffet justeres for bedre støtte. Moby Wrap sjalene har smalere ender for å lettere kunne knytes. Det er også mulig å amme i sjalet.