Ergometersykkel

Lille jenta vår

Glad i forumet
Noen her som har ergometersykkel i stua?
Blir den ofte brukt, eller var det kun i starten?
Vurderer virkelig å gå til anskaffelse av en.
Noen som har bilde, anbefalinger?

Jeg har vurdert følgende aparater (men skal kun ha 1)

jeg har en ellipsemaskin/crosstrainer i stua[:)] Den blir ofte brukt enda faktisk, har hatt den i 7-8 måneder. Den står liksom der å ruver og gir meg dårlig samvittighed hvis jeg ikke bruker den, hehe[;)] Pluss at den har ulike treningsprogrammer, så jeg blir ikke så fort lei

Anbefales virkelig[:)]

har ikke i stua men på soverommet. brukes 30-45minutter hver dag i vinterhalvåret.
på sommern sykles det ute..med 2-3 barn som xtra vekt.  i henger og ofte den tredje i sete..herlig trim

ORIGINAL: Sunny84

jeg har en ellipsemaskin/crosstrainer i stua[:)] Den blir ofte brukt enda faktisk, har hatt den i 7-8 måneder. Den står liksom der å ruver og gir meg dårlig samvittighed hvis jeg ikke bruker den, hehe[;)] Pluss at den har ulike treningsprogrammer, så jeg blir ikke så fort lei

Anbefales virkelig[:)]

Pris/link til side med sykkelen?

jeg annbafaler å kjøpe spinningsykkel.... ergometersykkel er ikke så god å sykkle på!

http://sportsmaster.no/

Her kjøpte meg min ellipse/ctrosstrainer[:)] Men jeg ser at akkurat den selger de ikke lenger... Min kostet ca 2500kr, så var jo ikke så veldig rimelig. Men jeg ville ha en med computer og flere ulike treningsprogram, derfor la jeg såpass med penger i det[:)] Og har ikke angret et sekund! Slike treningsapparat trener hele kroppen! [:)] Er veldig god hvis man har vonde knær, fantastisk for ryggen, f.eks bekkenløsning osv osv[:)]

Det finnes mange ulike varianter, og selvfølgelig til en billigere penge[:)]

Back
Topp