Ergobaby

Istid

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Marshmallows2021
Noen av dere som har brukt ergobaby sin 360 bæresele? syntes den virker så komplisert i forhold til baby bjørn sin:confused005

Hadde ergobaby til nr 2 ettersom babybjørn ikke er anbefalt til de små. Er ikke så komplisert når man er i gang :)

Det finnes mange ulike modeller til Ergobaby :) Til adapt trenger man feks ikke nyfødtinnlegg :)

Det finnes mange ulike modeller til Ergobaby :) Til adapt trenger man feks ikke nyfødtinnlegg :)
okei, må ta mæ en runde til høsten. øve med en dukke før baby kommer:laughing002 syntes det virket så usikkert å feste snorene bakk på øvre del av ryggen etter baby er lagt på plass.. så på en instuskjonsvideo:laughing002

Babybjørn har jeg bare dårlige erfaringer med. Ergobaby derimot er veldig bra! Mest av alt foretrekker jeg bæresjal man kan knyte selv :)

Vi brukte Ergobaby og var kjempefornøyd. Men når han var helt fersk, så brukte jeg mest sjal. De fleste bæremåter må øves litt på før man får teket på det. I begynnelsen måtte mannen hjelpe med både sele og sjal, men så blir man trygg og da går det fint å gjøre det selv. [emoji4]

Brukte mye ergobaby orginal og vurderer skjal også denne gangen likte å bære;)

Vi fikk den til nr 2 og fortsatt bruker den. Hun er nå 15 måneder. Veldig praktisk og ikke så komplisert heller. Etter et par gangers bruk finner man rytmen. Øvelse gjør mester!

Noen av dere som har brukt ergobaby sin 360 bæresele? syntes den virker så komplisert i forhold til baby bjørn sin:confused005

Anbefaler deg å prøve ergobaby adapt eller tula Free-to-grow. Veldig enkle i bruk og selene vokser med barnet(det er flere innstillinger). Nyfødtinnlegg som man må ha i standardselene for de minste babyene er noe knot. Her gikk 360 i retur like fort som den kom også ble det adapt i stedet for. Den likte bi godt[emoji4]

Anbefaler deg å prøve ergobaby adapt eller tula Free-to-grow. Veldig enkle i bruk og selene vokser med barnet(det er flere innstillinger). Nyfødtinnlegg som man må ha i standardselene for de minste babyene er noe knot. Her gikk 360 i retur like fort som den kom også ble det adapt i stedet for. Den likte bi godt[emoji4]
Tusen takk for tips:happy:

Vi bruker Ergobaby 360, og er veldig fornøyd! Har brukt den ofte siden hun ble født. Hun er 1,5 år nå, og vi bruker den fremdeles flere dager i uka. Superbra sele! :)

Back
Topp