Når kan man slutte å bruke spedbarnsinnlegget i bæreselen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tenkt på den løsningen... synes hun blir så varm av innlegget!Mener jeg leste en plass at det var 4 mnd. Men står også 5,5 kilo. Jeg må inrømme at jeg har brukt den noen få ganger uten. Og da elsker mini å sitte i den. Da har vi brukt puten som er inni spedbarnsinnlegget. Så sitter han på den. Jeg syns han sitter mye bedre da.
Ja, samme var det hos oss. Nå er lillebror snart 5,5 kilo. Men han er jo ikke fullt 3 mnd enda. Men jeg kommer vel til å bruke den uten innlegget fremover.Har tenkt på den løsningen... synes hun blir så varm av innlegget!
Lille er bare rett over 4kg, men jeg testa den i dag med bare puta - funka kjempebra!Ja, samme var det hos oss. Nå er lillebror snart 5,5 kilo. Men han er jo ikke fullt 3 mnd enda. Men jeg kommer vel til å bruke den uten innlegget fremover.
Flott. Da hadde jeg nok fortsatt med å bruke puten.Lille er bare rett over 4kg, men jeg testa den i dag med bare puta - funka kjempebra!![]()