Ergobaby

Katz1

Elsker forumet
Julibarna2014
Septemberlykke 2016
Novemberbarna 19
Det finnes flere modeller. Noen her med anbefalinger?

Har selv 360 og er fornøyd. Men skulle jeg kjøpt ny i dag og hadde en nyfødt, ville jeg sett på adapt. Den kan brukes fra nyfødt uten eget spedbarnsinnlegg og det høres veldig greit ut! Innlegget var knotete!

Jeg ville kjøpt adapt hvis du tenker fra nyfødt! Den kan du stille inn bredden i beina slik at barnet får støtt fra knehas til knehas. Du kan også krysse skulderstroppene slik at belastning for ryggen blir bedre ved bæring på magen! Hvis du skal ha sele fra 6 mnd+ så vil orginalen fungere like greit, men der kan du ikke krysse stroppene!
Bare hørt positivt om adapt så langt :) så det er nok en veldig bra sele :)

Ellers så finnes det mange andre seler der ute hvis du er interessert :) jeg syns emeibaby virker veldig god :)

Har ergobaby original og er passe fornøyd :)

Har selv 360 og er fornøyd. Men skulle jeg kjøpt ny i dag og hadde en nyfødt, ville jeg sett på adapt. Den kan brukes fra nyfødt uten eget spedbarnsinnlegg og det høres veldig greit ut! Innlegget var knotete!
innlegget er ekstremt knotete ja! Og hvis man skal ha på noe annet enn innetøy, passer jo ikke babyen oppi...

Hadde vinterbaby og ikke sjans til å få plass oppi der med dress på. Så fikk ikke brukt det i det heletatt nesten, bare inne littegrann

Tusen takk for respons dere! Tusen takk for gode råd, skal kikke nærmere på modellene dere nevner :)

Har kjøpt adapt, ser veldig bra ut, men baby er i magen enda, så har ikke fått prøvd.
Liker at skulderstroppene kan krysses, da kan jeg feste den selv. Klarte ikke feste spenna på ryggen alene når selene ikke var krysset..
Og man slipper innlegget!

Jeg har performance og adapt, jeg elsker Adapt! Performance er også veldig god, men jeg som har rygg, skulder og nakke issues sette veldig pris på at man kan krysse skulderstroppene bak på ryggen! De andre ergobabyene har bare klips, og det fungerer godt det! Men jeg er veldig takknemlig for at jeg kan krysse! Jeg har tung baby :)

Jeg har ergobaby 360, er kjempe fornøyd med den :) Gleder meg til å ta den i bruk til nr2 :D

Back
Topp