Ergobaby!

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Har kjøpt ergobaby idag, spent på å prøve! Er dere fornøyd dere som har den? Syns den virket litt vanskelig å få på den øverste klaffen bak men er vel bare vanesak:p vasket dere den før bruk? :)
 
Jeg har ergobaby, manduca, sjal og slynge.
Jeg er fornøyd med min ergobaby, men synes manduca er mer behagelig :) Men foretrekker fullclips sele fremfor sjal ja :)
 
Kjøpte det, solgte den fort. Likte BabyBjørn etter eldste mann bedre.
Flott at vi er forskjellige :)
 
Storfornøyd elsker den alle her i huset. Mammsen,pappsen og baby. Og til og med hunden siden vi kommer oss lettere ut med sele xD

Litt kronglete med en gang. Men er til man lærer det. Nå går det veldig fort. Tur i skogen eller på sentret er den genial.
 
Vi elsker ergobabyen vår! Den øverste klipsen venner man seg fort til :) Syntes den var litt vrien til å begynne med, men nå er det lett som bare det ;)
 
Har også ergobaby og babybjørn. Jeg kan ikke bruke ergobaby for jeg er for feit! Det går bare ikke! Men babybjørn går det helt fint :) så får liksom ikke prøvd ut ergobaby.
 
Hvordan setter dere barna deres i ergobabyen? Har en på 2 måneder, men føler ikke at jeg får det til og at han sitter rart. :( har spebarnsinnlegg.
 
Hvis du googler/ youtube så finner du video om hvordan man gjør :)
 
Hvordan setter dere barna deres i ergobabyen? Har en på 2 måneder, men føler ikke at jeg får det til og at han sitter rart. :( har spebarnsinnlegg.

Min er 5,5kg nå..følte han ble for stor for spedbarnsinnlegget- fikk ikke plassert han behagelig, han ble bare sint. Tok ut spedbarnsinnlegget og plasserte puta nederst i ergoen. Satt babyen oppå med føttene ut på sida. Da kom han høyt nok til at jeg kunne kysse hodet hans, og føttene ble riktige (knær over hofter). Da fant han roa :-) hvor stor er han?
 
Min er 5,5kg nå..følte han ble for stor for spedbarnsinnlegget- fikk ikke plassert han behagelig, han ble bare sint. Tok ut spedbarnsinnlegget og plasserte puta nederst i ergoen. Satt babyen oppå med føttene ut på sida. Da kom han høyt nok til at jeg kunne kysse hodet hans, og føttene ble riktige (knær over hofter). Da fant han roa :-) hvor stor er han?

Da er nok våre ca like store, tipper min er ca 5,5-5,7kg. Er bare redd for at det ikke er bra for dem å ha hoftene så langt ut e da, eller tar jeg feil da? :-)
 
Da er nok våre ca like store, tipper min er ca 5,5-5,7kg. Er bare redd for at det ikke er bra for dem å ha hoftene så langt ut e da, eller tar jeg feil da? :-)
Det står vel på den at innlegget er fra 3,2 til 5,5 kg?! :) jeg har også tatt opp den "flappen" øverst på sela som det står ergobaby på, den kan tas opp og kneppes ett hakk høyere. Med puta og den oppe så føler jeg lille sitter godt, høyt nok oppe og får god støtte til hodet. Føttene stikker forresten ikke ut sidene på ergoen, men går bare på siden av puta. Håper du skjønner hva jeg mener :-) kan ta bilde senere!
 
http://youtu.be/fIZxNqqPRXo

Syns denne var veldig grei å forstå! Youtube hadde mange filmer som viser hvordan du bruker den med og uten spebarnsinnelgget osv. Så nå fikk jeg til å bruke min. Får bare håpe mini trives oppi der snart. Jeg øvet meg med en bamse så det var litt mindre skummelt til jeg følte jeg fikk grep på det :)
 
Det står vel på den at innlegget er fra 3,2 til 5,5 kg?! :) jeg har også tatt opp den "flappen" øverst på sela som det står ergobaby på, den kan tas opp og kneppes ett hakk høyere. Med puta og den oppe så føler jeg lille sitter godt, høyt nok oppe og får god støtte til hodet. Føttene stikker forresten ikke ut sidene på ergoen, men går bare på siden av puta. Håper du skjønner hva jeg mener :-) kan ta bilde senere!

Tusen takk for forklaring! :-) Nå skjønner jeg, vi får prøve senere. Ta gjerne bilde slik at jeg får se ;-)
 
Skal kjøpe ergobaby :) men hvilken type har dere? Er usikker på hvilken jeg skal kjøpe.
 
Har ergobaby 360, veldig glad for det. Allerede nå nekter hun å sitte innover, har prøvd framover litt (noen minutter bare for hun er egentlig for liten) og hun elsket det! Sitter veldig ergonomisk med hoftene, så når hun blir gammel nok kommer jeg nok til å bære henne mye sånn :)
 
Back
Topp