Ergobaby

CasiopeiA

Forelsket i forumet
Er det noen her inne som har erfaring med den? og gjerne erfaring med bæring av litt større barn...

Har solgt bæremeisen og vurderer å kjøpe meg en Ergobaby ;-)

Legger igjen et kjappt lite ord, ettersom du spør ;-)
Har bært fra spedbarn til stort barn i Ergo. Ser for meg at det ikke er noe problem siste biten mot 3års alder heller. :) God sele. Det er et veldig godt spedbarnsinnlegg til denne som gir ekstra støtte til nakke og pute under rumpa slik at babyen sitter riktig fra førsten av. Fins mange gode ergonomiske seler, men kan ihvertfall gå god for denne. Lykke til med valget! 

Takk for svar! Har en mobywrap som jeg brukte på storebror og var kjempefornøyd med den. Kommer til å bruke den når lillesøster kommer men trenger noe som pappa'n også er komfortabel med å bruke. Han syns det var i overkant mye styr med moby'en.

Vi tenker også på Ergobaby..vil ha en sele med enkle klips som pappan også kan/vil bruke:) Den ser jo veldig bra ut- flott at den anbefales av fysioterapauter (el husker jeg feil?)

Barnefysio på helsestasjonen her anbefaler og bruker Ergobaby selv. Men hvilke type skal man velge? Hva er forskjellene på de forskjellige ergo-selene?

Ser på en nettside hvor Ergobaby sport er på tilbud til 699 og det står at den er designet med tanke på at pappa også skal bruke den.

Ja akkurat det har jeg fått med meg - sport modellen har lengre seler så ikke optimalt om en ike er så stor selv etter hva jeg forstod..men her er det helt sikkert mulig å få prøve seler i butikken for å se strl!

Jeg må kjøre en stund for å komme til butikker som selger Ergobaby så jeg satser på netthandel. Er jo ganske greit å sende i retur og sånn. 

Tenker Ergobaby selv, hvis jeg skal ha bæresele 

Back
Topp