Gravid med Gravøren!
Elsker forumet
Vurderer å kjøpe Ergobaby bæresele til lillebror. Er det noen som har litt nakke/rygg plager, som har prøvd denne selen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefaler den virkelig! Jeg har mye vondt i skuldre og nakken. Greier ikke å bære sekk når vi er på tur, men jeg har bært datteren en dag på fjellet.
Den er veldig god å bære i, både for den som bærer og den som sitter oppi. MEN, prøv å ta den på i butikken først. Jeg har ErgoBaby 360 og den har en spenne mellom skulderbladene som skal festes. Vil tror at visse vonde nakker ikke har godt av en slik gymnastikkøktVurderer å kjøpe Ergobaby bæresele til lillebror. Er det noen som har litt nakke/rygg plager, som har prøvd denne selen?
Den er veldig god å bære i, både for den som bærer og den som sitter oppi. MEN, prøv å ta den på i butikken først. Jeg har ErgoBaby 360 og den har en spenne mellom skulderbladene som skal festes. Vil tror at visse vonde nakker ikke har godt av en slik gymnastikkøkt![]()