Ergobaby swaddler

Babynrto

Forumet er livet
Febbisbebbis'18
Marsboerne 20 18
Noen som har erfaring med ergobaby swaddler? Har en liten en som ikke er glad i å ligge på ryggen når har sover. Slår ut med armene og styrer fælt. Prøver å støtte rundt han med dyne/pledd, men funker ikke spesielt godt synes jeg. Så nå vurderer jeg å kjøpe en swaddler til han, men lurer på om det er noen som har erfaringer å komme med først? [emoji4]

Han er forresten snart 3 mnd, så da er han kanskje snart for stor for en sånn..?

Noen som har erfaring med ergobaby swaddler? Har en liten en som ikke er glad i å ligge på ryggen når har sover. Slår ut med armene og styrer fælt. Prøver å støtte rundt han med dyne/pledd, men funker ikke spesielt godt synes jeg. Så nå vurderer jeg å kjøpe en swaddler til han, men lurer på om det er noen som har erfaringer å komme med først? [emoji4]
Har KJEMPEGOD erfaring med den :) brukte fra hun var noen uker gammel til rundt 5 mnd (da i en større størrelse), pga veldig sterk mororefleks. Hun flakset med armene og vekket seg selv, men med swaddler sov hun (og vi!) MYE bedre!

Alt annet kom hendene seg bare ut av.

Har KJEMPEGOD erfaring med den :) brukte fra hun var noen uker gammel til rundt 5 mnd (da i en større størrelse), pga veldig sterk mororefleks. Hun flakset med armene og vekket seg selv, men med swaddler sov hun (og vi!) MYE bedre!

Alt annet kom hendene seg bare ut av.

Kjøp i den største størrelsen. Dere vil få glede av den i et par mnd i allefall. Absolutt verdt det synes jeg.

Takk for svar [emoji1] kanskje vi skal prøve likevel da. Han må sove på siden for å sove godt (hs har sagt at det er helt greit), men det gjør at han ikke sover like godt i vogn og babynest. Skulle gjerne hatt han sovende på ryggen [emoji28] skjønner egentlig ikke hvorfor vi ikke har tenkt på det tidligere.

Back
Topp