Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg med bæring!![]()
Jajeg kommer til å bruke det
mangler bare spedbarnsinnlegget da.
Smart! Ofte gode tilbud rundt omkringBarnashus hadde tilbud på pakke med Ergobaby og spebarnsinnlegget i ett for noen måneder siden, så jeg kjøpte en slik pakke![]()
Er vel fra de er 3 kg slik jeg har forstått det?
Fant nå: anbefalt fra 3,2 til 5,4 kg. Men regner med ungen kommer til å være der i mellom, hvis ikke får vi vente![]()
Fant nå: anbefalt fra 3,2 til 5,4 kg. Men regner med ungen kommer til å være der i mellom, hvis ikke får vi vente![]()
Hvor du fant 3,2? Sto 3 kg der jeg så
Ikke et jeg tror jenta vår blir så liten uansett såHehe
Hadde ikke bæretøy til førstemann, men har ønsket oss ergobaby 360 til jul nå![]()
søskenbarnet mitt brukte det, ble utrolig overasket om hvor enkel og bra det funka. Så jeg ønsker meg en slik en egenlig, lommeboka sier bare stopp;(
Men det er genialt om man skal bære utendørs midtvinters, som å ha babyen i en sovepose i bæresela.Vår lille var alt for varm til å bruke spedbarnsinnlegget, så vi brukte bæresjal til hun var stor nok til å være uten innlegget
Det anbefales ikke å kjøpe piratkopier av bæreseler da man ikke får noen garanti for kvaliteten og spenner/stropper potensielt kan bli ødelagt mens man bærer babyen. I et slikt tilfelle kan babyen dette ut av sela, noe som kan være veldig farlig.De har noen på ebay som er helt like, dog uten Ergobaby merket. Innlegget koster ca 50-60 kr og bæreselen koster rundt 150 kralle jeg har sett snakke om den, skryter av den