Ergobaby med spebarnsinnlegg

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
Kan man bruke det helt fra fødsel av?

Ja. :)

Ja :) jeg kommer til å bruke det :) mangler bare spedbarnsinnlegget da.

Er vel fra de er 3 kg slik jeg har forstått det?

Fant nå: anbefalt fra 3,2 til 5,4 kg. Men regner med ungen kommer til å være der i mellom, hvis ikke får vi vente :)

De vokser gjerne ganske fort i starten og. Mi var bare 2,8 da hun ble født, men tok ikke lange stunda før hun var 3,5 :)
Men nå var mi veldig lita og da

Fant nå: anbefalt fra 3,2 til 5,4 kg. Men regner med ungen kommer til å være der i mellom, hvis ikke får vi vente :)

Hvor du fant 3,2? Sto 3 kg der jeg så :)

Ikke et jeg tror jenta vår blir så liten uansett så ;) Hehe
Hadde ikke bæretøy til førstemann, men har ønsket oss ergobaby 360 til jul nå :)

Hvor du fant 3,2? Sto 3 kg der jeg så :)

Ikke et jeg tror jenta vår blir så liten uansett så ;) Hehe
Hadde ikke bæretøy til førstemann, men har ønsket oss ergobaby 360 til jul nå :)

Inne på sidene til Jollyroom.

søskenbarnet mitt brukte det, ble utrolig overasket om hvor enkel og bra det funka. Så jeg ønsker meg en slik en egenlig, lommeboka sier bare stopp;(

De har noen på ebay som er helt like, dog uten Ergobaby merket. Innlegget koster ca 50-60 kr og bæreselen koster rundt 150 kr :) alle jeg har sett snakke om den, skryter av den

vi er fornøyd med vår og brukte den fra hun var nyfødt måtte bare øve litt på og få satt hun skikkelig oppi men nå går det som en lek :)

Vår lille var alt for varm til å bruke spedbarnsinnlegget, så vi brukte bæresjal til hun var stor nok til å være uten innlegget

Vår lille var alt for varm til å bruke spedbarnsinnlegget, så vi brukte bæresjal til hun var stor nok til å være uten innlegget
Men det er genialt om man skal bære utendørs midtvinters, som å ha babyen i en sovepose i bæresela. ;)

De har noen på ebay som er helt like, dog uten Ergobaby merket. Innlegget koster ca 50-60 kr og bæreselen koster rundt 150 kr :) alle jeg har sett snakke om den, skryter av den
Det anbefales ikke å kjøpe piratkopier av bæreseler da man ikke får noen garanti for kvaliteten og spenner/stropper potensielt kan bli ødelagt mens man bærer babyen. I et slikt tilfelle kan babyen dette ut av sela, noe som kan være veldig farlig.

Men det finnes mye rimelig på bruktmarkedet. :)

Back
Topp