Ergobaby, manduca eller beco?

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Tenker på å kjøpe en av disse når baby har blitt tre måneder. Bruker bæresjal nå, men det blir for tungt i lengden.

Noen som har disse allerede nå? Hva synes dere? Tenker at vi vil ha en som man kan bære med på ryggen også, kan man det med ergobaby? Vet man kan det med manduca og beco.
 
Sniker :) ergo kan brukes både på rygg og hofte. Vi har ergo, og elsker den. Har til og med brukt den til 3-åringen på ferie :)

Mitt tips er å velge den som sitter best på din kropp.
 
Vi har Manduca, og jeg elsker den. Veldig god for ryggen og barnet sitter godt. Jeg brukte den lenge til storesøster, og har akkurat begynt på lillesøster. Hun sitter veldig fint i den med spedbarnsinnlegget. Men nå har jeg bare prøvd den og sjal da. Så aner ikke hvordan de andre er i forhold :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har ergobaby og er fornøyd med den:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Har Manduca, og har brukt den fra snuppa var 5 uker, med beina inni. Digger den! Kan bære 4-åringen med den også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ergo. Veldig fornøyd, men den blir varm, så ikke noe å bære inne i. Men veldig kjekk på tur, til og med når ungen blir stor og går selv kan man ha med seg ergoen i tilfelle barnet blir sliten. Kan vel bære veldig store barn i den.
 
Vi har også ergo, bare brukt den på flyplass. Fornøyd, men hadde fint klart meg uten.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har også ergo, bare brukt den på flyplass. Fornøyd, men hadde fint klart meg uten.


Sent from my iPhone using BV Forum
Tenker vi skal bruke den i sommer når vi skal på ferie og være litt steder som man ikke kan ha barnevogn. På fjellur for eksempel:)
 
Har ergo. Bruker den endel og er veldig fornøyd :)
 
Tenker vi skal bruke den i sommer når vi skal på ferie og være litt steder som man ikke kan ha barnevogn. På fjellur for eksempel:)
Er ikke så mye fjell her jeg bor :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fant en som heter Boba også, samme prinsippet som de andre. Må nok bare prøve litt ja. Baby bjørn one er jo også samme greia, men den er faktisk dyrest av dem alle.
 
Fant en som heter Boba også, samme prinsippet som de andre. Må nok bare prøve litt ja. Baby bjørn one er jo også samme greia, men den er faktisk dyrest av dem alle.
Men i BB one kan vel ikke ungen sitte mot deg? Eller husker jeg feil?
Jeg syns det er en fordel iallefall, et av hovedpoengene med bæretøy for min del er vel nærheten man får, pluss at barnet skal nunne trekke seg unna alle inntrykk. Syns litt synd på disse små som henger framover og MÅ få med seg alt som skjer fordi de ikke har mulighet til å velge å snu seg vekk. Slitsomt!
 
Fant en som heter Boba også, samme prinsippet som de andre. Må nok bare prøve litt ja. Baby bjørn one er jo også samme greia, men den er faktisk dyrest av dem alle.
Jeg så nå at ungen kan sitte begge veier. Men syns likevel hele sela ser litt spinkel/vond ut. Huff, jeg kjenner jeg er veldig negativ til generelt hele BB-merket, rett og slett pga de dårlige originalselene deres! :p
 
Jeg så nå at ungen kan sitte begge veier. Men syns likevel hele sela ser litt spinkel/vond ut. Huff, jeg kjenner jeg er veldig negativ til generelt hele BB-merket, rett og slett pga de dårlige originalselene deres! :p
Har sett den i butikken og synes ikke den ser spinkel ut. Men prisen trekker ned altså. Dessuten tror jeg de andre er like bra.
 
Har sett den i butikken og synes ikke den ser spinkel ut. Men prisen trekker ned altså. Dessuten tror jeg de andre er like bra.
Jeg liker at barnet kan ha føttene inni sela, at de kan sitte i fosterstilling. Det er selvfølgelig mest aktuelt når de er omtrent nyfødte, men. Innbiller meg iallefall at de merkene som spesialiserer seg på kun bæretøy er ergonomisk og best for voksen og barn :)
 
Back
Topp