FrøkenElfie
Elsker forumet
Noen som har erfaring med det? Er det vanskelig/tar det lang tid å knyte på? Det så så himla langt ut da jeg så på det i butikken... Og sitter baby, type nyfødt, godt i det? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har ett sjal på 6 meter. Det er ikke så vanskelig å knyte det egentligNoen som har erfaring med det? Er det vanskelig/tar det lang tid å knyte på? Det så så himla langt ut da jeg så på det i butikken... Og sitter baby, type nyfødt, godt i det?![]()
kan forresten nevne at hvis du synes det er vanskelig å knyte. Så kan jeg anbefale Close caboo. Det er ett "ferdigknytt" sjal du bare strammer ved å dra en halene som er festet med ringer.Noen som har erfaring med det? Er det vanskelig/tar det lang tid å knyte på? Det så så himla langt ut da jeg så på det i butikken... Og sitter baby, type nyfødt, godt i det?![]()
Det hørtes jo veldig smart ut. Men er det like mykt, eller er det av den litt stivere typen?kan forresten nevne at hvis du synes det er vanskelig å knyte. Så kan jeg anbefale Close caboo. Det er ett "ferdigknytt" sjal du bare strammer ved å dra en halene som er festet med ringer.
![]()
jeg har både mobywrap og close caboo.. Å de er akkurat like myeDet hørtes jo veldig smart ut. Men er det like mykt, eller er det av den litt stivere typen?