Ergobaby bæresjal

FrøkenElfie

Elsker forumet
Noen som har erfaring med det? Er det vanskelig/tar det lang tid å knyte på? Det så så himla langt ut da jeg så på det i butikken... Og sitter baby, type nyfødt, godt i det? :-)

Noen som har erfaring med det? Er det vanskelig/tar det lang tid å knyte på? Det så så himla langt ut da jeg så på det i butikken... Og sitter baby, type nyfødt, godt i det? :)
jeg har ett sjal på 6 meter. Det er ikke så vanskelig å knyte det egentlig :) Sjekk ett par instruksjonsvideoer på nett.

Noen som har erfaring med det? Er det vanskelig/tar det lang tid å knyte på? Det så så himla langt ut da jeg så på det i butikken... Og sitter baby, type nyfødt, godt i det? :)
kan forresten nevne at hvis du synes det er vanskelig å knyte. Så kan jeg anbefale Close caboo. Det er ett "ferdigknytt" sjal du bare strammer ved å dra en halene som er festet med ringer.

images

kan forresten nevne at hvis du synes det er vanskelig å knyte. Så kan jeg anbefale Close caboo. Det er ett "ferdigknytt" sjal du bare strammer ved å dra en halene som er festet med ringer.

images
Det hørtes jo veldig smart ut. Men er det like mykt, eller er det av den litt stivere typen?

Har ikke prøvd akkurat det, men andre like. Det er veldig lett å knyte når man har gjort det et par ganger. Minsten her elsket å sitte i sjal. :)

Har ikke ergobaby sitt, men der er ikke stor forskjell. De som er mer elastisk er lettere å putte baby oppi etter du har knyttet det. Ellers bør man knyte med baby allerede på brystet.

Knytinh blir lettere med trening.

Back
Topp