Ergobaby bæresele

Katz1

Elsker forumet
Julibarna2014
Septemberlykke 2016
Novemberbarna 19
Vurderer å gå til innkjøp av en bæresele fra ergobaby. Det finnes flere modeller, den jeg har tenkt å kjøpe heter ergobaby 360. Noen her med erfaringer med de ulike modellene? Står egentlig mellom 360 og original.. :)

Last edited:
Vi kjøpte ergobaby 360 i går, magen min er får stor til å prøve den ordentlig men samboeren synes den var god på:) gleder meg til å ta den i bruk:) :):)

Har prøvd en del bæreseler. For liten baby er Ergobaby Adapt best (den nyeste modellen), både Original og 360 krever spedbarnsinnlegg til de minste og jeg syntes det var unødvendig knotete. Vi bruker Angelpack det første året ca og er veldig fornøyd med den, Ergobaby Adapt er ganske lik.

Hvis det er viktig for deg å kunne bære utovervendt, er 360 rett modell. Jeg har aldri hatt behovet, når baby ble nysgjerrig begynte jeg å bære på rygg - mye bedre ift belastning for meg, og fortsatt ergonomisk for baby. Utovervendt bæring er uansett noe man må begrense i lengden.

Er veldig fornøyd med Ergobaby 360. Mannen liker den også. Veldig behagelig å ha på! Den eneste selen vi har prøvd.

Vi har kjøpt ergobaby original med innlegg. Virket bra da vi prøvde den på første gang, men vet jo ikke sikkert før vi har brukt den med baby oppi!

Sniker fra april her. Vil bare anbefale ergobaby adapt, den er helt super :) Hadde 360 med spedbarnsinnlegg men fikk den ikke til, bare knoting, så fikk bytta til adapt. Og den er virkelig brukervennlig og enkel, pluss at lille stortrives i den :)

Har kjøpt 360.
Gikk for den siden den var best i test og muligheten til å bære barnet på magen vendt utover.

Følger med på erfaringer likevel hvis det sies at det ikke er en posisjon man trenger

Tenkte å kjøpe 360. Har en venninne som sverger til denne. Men nå heller jeg mer mot adapt. Tror jeg må reise i butikken å se de oppimot hverandre :)

Husk at selv om barnet kan bæres fremover i 360 så anbefales det ikke å bære barnet slik mer enn 30min

Tusen takk for responsen jenter:) tror jeg må gjøre ny vurdering. Men ønsker i utgangspunktet en bæresele jeg også kan ha baby utovervendt, som når de blir mer nysgjerrige :) Ellers høres det ut som mange anbefaler adapt :)

Ønsker du å kunne bære utovervendt er 360 definitivt beste sele. Mange synes jo nyfødtinnlegget funker greit. Fra ca fire mnd vel trenger du det ikke lenger, så er for en kort periode. Jeg har ett som selges billig om du er interessert :)

Vi kjøpte oss ergobaby 360 igår, lett å ta på og virker behagelig. Gleder meg til å ta den i bruk når baby kommer. Synes også den ser så fin ut :happy: forresten super kampanje i butikk nå, babyshop selger ergobaby til 999,- før pris 1699,-

Vet den er billigere på nett men du får den faktisk ikke billigere enn 1000 lappen.

Back
Topp