Ergobaby bæresele

2barnsmammæ

Forelsket i forumet
Hei ;) Jeg har kjøpt ergobaby 360 med spedbarnsinnlegg. Men jeg får ikke til å ha henne i innlegget. Føttene stikker for langt ut synes jeg. Er det noen andre som har denne selen som kan vise/forklare meg? Jenta mi er 5uker i morgen,så skal nå ikke være for stor :p
 
Kanskje de på butikken kan vise deg?
Vi prøvde den på butikken men valgte en annen. Nå vet jeg ikke hvordan du har gjort det, men da vi prøvde den måtte vi legge henne oppi når spedbarnsinnlegget lå på et bord for å så ta henne oppi selve selen....
Ble for innviklet for oss så vi gikk for BabyBjørn sin.
 
Jeg har ergobaby 360. Jeg legger han oppi nyfødtinnlegget med rumpa helt nede på den puta inni. Så fester jeg stroppen. Løftet han inntil meg slik at han får ett ben ut på hver side og tar på skulderreimene. Han trives veldig godt oppi der, sovner på noen minutter :) gleder meg til han blir større og vi kan droppe nyfødtinnlegget! Når han har sovnet godt legger jeg han ofte ned igjen oppi nyfødtinnlegget, da sover han godt videre :)
 
Det finnes instruksjonsvideo forresten. Tror babyshop har dem på sin nettside :)
 
Ja det ligger video på ergobaby sin hjemmeside også, bare søk på nett så finner du den :)
 
Vi og har kjøpt den. Føler hun ble for lang med det spedbarnsinnlegget. Vet ikke om vi bytter den eller hva vi gjør.
 
Vi og har kjøpt den. Føler hun ble for lang med det spedbarnsinnlegget. Vet ikke om vi bytter den eller hva vi gjør.
Har faktisk lest at man ikke må bruke innlegget i 360 utgaven. Men synes han forsvinner langt nedi uten den.
 
Tusen takk for svar alle sammen ;)Har dessverre ingen butikker i nærheten som kan vise meg,jeg har kjøpt den på nett. Men nå fant jeg video på nett,så nå tror jeg at jeg skal få det til ;) Forsto nå at føttene skal være ut og på siden av magen min,jeg trodde de skulle være mer inni :p
 
Vi og har kjøpt den. Føler hun ble for lang med det spedbarnsinnlegget. Vet ikke om vi bytter den eller hva vi gjør.
Har faktisk lest at man ikke må bruke innlegget i 360 utgaven. Men synes han forsvinner langt nedi uten den.
Hvis babyen er lang, men fremdeles for liten til å bruke uten spedbarnsinnlegget, tror jeg du kan ta ut puten?
Beina skal være inni bæreselen når de er så små.
Jeg trodde også det først, men instruksjonsvideoen viser at beina skal ut? Og jeg får ikke til å plassere lillegutt slik at beina er inne på en komfortabel måte, synes føttene hans da peker i en unaturlig retning..
 
Har faktisk lest at man ikke må bruke innlegget i 360 utgaven. Men synes han forsvinner langt nedi uten den.
Kanskje vi får prpve uten. Følte det stod fra 6mnd uten det innlegget? Men vi har tatt ut det spedbarnsinnlegget i bilstolen og. Tror hun nærmer seg 60cm, så er en lang liten jente på snart 3 mnd. Men jeg har heller ikke prøvd med bena ut. Forstod det slik på instruksene at de skulle være oppi når de var så små. Får visst prøve meg litt fram:) Men du er fornøyd med den?:)
 
Fra 1 måned kunne man ha bena ut ;) Fikk et lite ledig øyeblikk for å lese i heftet. Ikke mye tid med ei lita ei som har ont i magen idag :( Får jo så ont i meg av å se at hun har vondt, antagelig pga noe jeg har spist :(
 
Prøvde manduca på min på 6 uker i dag, han er ganske stor ca, 5,7 kg.
Gikk supert, sitter ut med føttene i froskestilling. :)
 
Kanskje vi får prpve uten. Følte det stod fra 6mnd uten det innlegget? Men vi har tatt ut det spedbarnsinnlegget i bilstolen og. Tror hun nærmer seg 60cm, så er en lang liten jente på snart 3 mnd. Men jeg har heller ikke prøvd med bena ut. Forstod det slik på instruksene at de skulle være oppi når de var så små. Får visst prøve meg litt fram:) Men du er fornøyd med den?:)
Tror nyfødtinnlegget er anbefalt til 3mnd, eller til barnet vokser ut av det selvfølgelig. Jeg har bare sett på instruksjonsvideoen og prøvd å gjøre det likt. Gutten vår trives veldig godt oppi der og sovner ofte innen kort tid. Søsteren min har også ergobaby til guttene sine og de trives også veldig godt oppi der og har gjort det hele tiden. De er snart 10mnd nå :) Så ja jeg er fornøyd og anbefaler den! Synes den er veldig enkel å bruke og justere, men får selvfølgelig mer og mer dreisen på det jo mer vi bruker den. :)
 
Veldig nyttig å se på intstruksjonsvideoen! Når de er små skal bena være i froskestilling, som vil si at knærne skal være høyere enn hofteleddet. Føttene kommer litt på utsiden.
Vi har nettopp kjøpt selen, men har ikke fått prøvd den enda.
 
Back
Topp