Ergobaby bæresele

Stjernestøv

Glad i forumet
Juli13-jentene
Nettopp kjøpt ergobaby bæresele, så nå skal jeg få gjort litt her hjemme selv om mannen er borte :D Har nyfødt innlegget, men er det noen som vet om det er noen begrensning for hvor lenge de kan sitte oppi der av gangen?
Og gjør det noe om hodet blir liggende mot brystet mitt? Står noe om at han ikke skal ha haka pekende nedover, men det går jo ikke å ha hodet bakover for det detter jo bare frem igjen når han sover..

Er ikke noen tidsbegrensning så lenge du et slikt bæretøy :) hadde du kjøpt babybjørm er det tidsbegrensning siden de ikke er ergonomisk god for barnet. Jeg bærer mye på tur og litt hjemme, men jeg har en MeiTai. Men lillefrøkna sitter i froskestillingen og koser seg med det :) så bare bær så mye du orker og han orker ;)

Er ikke noen tidsbegrensning så lenge du et slikt bæretøy :) hadde du kjøpt babybjørm er det tidsbegrensning siden de ikke er ergonomisk god for barnet. Jeg bærer mye på tur og litt hjemme, men jeg har en MeiTai. Men lillefrøkna sitter i froskestillingen og koser seg med det :) så bare bær så mye du orker og han orker ;)

Åja, så bra :) Kunne liksom ikke finne noe om det på nettet så jeg regna med at det var i orden. Men merka jo det på ryggen at jeg ikke var vant med å ha noe tungt på magen lenger :p Hehe. Har sett på MeiTai før, men hadde helt glemt bort at den fantes. Men er hittil veldig fornøyd med ergobaby da, og lillegutt storkoser seg der. Sovner med en gang :) Vi blir bare veeeldig varme begge to. Hehe.

Kor lenge ska en bruke nyfødtinnlegget då? :) eg har ikkje det, bare selen.. :)

Jente 27.07.13 <3

Stod helt opp til seks mnd på nyfødtinnlegget mitt mener jeg :)
Veldig fornøyd!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Denne har jeg også og er super fornøyd.
Eneste er at jeg ikke er helt dreven på å spenne den på/ av meg når jeg er alene.
Må vri den rundt for så å åpne. Hvordan gjør dere det?

Er sjal også noe babyen kan ligge ubegrenset i? Jeg bruker det mest inntil videre pga. at det ikke er så varmt for meg. :)

Har du justert den selen som skal lukkes ved skuldrene? De kan justeres opp slik at du når den med en hånd.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Denne har jeg også og er super fornøyd.
Eneste er at jeg ikke er helt dreven på å spenne den på/ av meg når jeg er alene.
Må vri den rundt for så å åpne. Hvordan gjør dere det?

Er sjal også noe babyen kan ligge ubegrenset i? Jeg bruker det mest inntil videre pga. at det ikke er så varmt for meg. :)

Samme her, jeg sliter med å få på den lengre opp på ryggen jeg. Kan stå i en evighet og føler nesten at skuldre og håndledd brekker når jeg skal få den på :p Må vel finnes en enkel måte å få det til på.. hehe

Fibs en billigversjon på ebay men må jo ha nyfødtinnlegg utenom:) den er populær.den er litt tynnere og gjerne litt treg å åpne men mange som har ergobaby liker den og.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp