ERGObaby bæresele

lillerypa

Forumet er livet
Noen som har erfaringer med denne? Har funnet den på tilbud på nett, og vurderer å slå til, men skulle gjerne hørt litt hva folk synes om den :)

Både jeg og babyen min elsker den! Den er veldig behagelig å ha på, fordeler tyngden veldig bra, lillegutt sitter veldig godt oppi og sovner som regel. Når han har nyfødt brukte vi nyfødtinnlegget, men nå er han for stor for det- selvom han er 2,5 mnd. Men sitter fremdeles i froskestilling. Jeg virkelig anbefaler den, og jeg har prøvd både knytesjal og BB- liker ingen av dem.

Vi er kjempefornøyd med våre (vi har to vi )

Tusen takk for svar :) Tror jeg går for den da!

lillerypa skrev:
Noen som har erfaringer med denne? Har funnet den på tilbud på nett, og vurderer å slå til, men skulle gjerne hørt litt hva folk synes om den :)

hvor er den på tilbud?

*Snuppo+1+1* skrev:

lillerypa skrev:

hvor er den på tilbud?

lekmer.no :) Er satt ned til 699 :)

lillerypa skrev:

*Snuppo+1+1* skrev:

lillerypa skrev:

hvor er den på tilbud?

oj... det hørtes interessant ut...:) takk

hvordan er den "options" i forhold til den "sport"?

Og er disse bedre eller like god som Original?

Vi bruker til snart 3 åringen hvis vi skal på skogtur. :) kjempe bra! Lillesøster på 1 bruker også.

Elsker min. Jeg har en spesialutgave men allikevel. Nydelig å bære i. 
Beste spedbarnsinnlegget som fins også <3
Brukt på babyen min og hadde og storesøster i den her om dagen. Hun kan nemlig ikke gå når hun har slått seg veldig på kneet og jeg orket ikke ta noen diskusjon om det der og da når jeg skulle i butikken. lillebror i vogn og storesøster på ryggen. Ho var dritfornøyd :D. Selv om ho liker best å bli bært på magen så jeg kan holde rundt ho <3. Veier 11kg bare da.

Kjenner ikke til de andre variantene, men har Sport selv - den er rett og slett litt lenger i stroppene og litt mer "macho" i utseendet, slik at den passer spesielt bra for pappabærere eller andre store bærere (også store damer, mao).
Kjøpte den da pappan til Jr. klaget over at den gamle Becoen var litt trang til ham.

Jeg har også kjøpt den ( options+nyfødtinnlegg ) på lekmer. Har ikke prøvd ennå, men gleder meg til det! Også hadde babyverden en rabattkode, vet ikke om det fortsatt gjelder, men du kan jo prøve. Koden er rett og slett babyverden
15%rabatt i tillegg ;-)

lillerypa skrev:

*Snuppo+1+1* skrev:

lillerypa skrev:

hvor er den på tilbud?

bruk tilbudskoden "babyverden" som det reklameres med på siden hær så får du 15% itillegg:) har ikke erfaring, men kjøpte den med spedbarnsinnlegg nå nettopp, men babyen er i magen enda;)

lillerypa skrev:

*Snuppo+1+1* skrev:

lillerypa skrev:

hvor er den på tilbud?

bruk tilbudskoden "babyverden" som det reklameres med på siden hær så får du 15% itillegg:) har ikke erfaring, men kjøpte den med spedbarnsinnlegg nå nettopp, men babyen er i magen enda;)

pofffff skrev:

lillerypa skrev:

*Snuppo+1+1* skrev:

lillerypa skrev:

hvor er den på tilbud?

Takk for tips :) Må vell nesten bare bestille med en gang da :)

pofffff skrev:

lillerypa skrev:

*Snuppo+1+1* skrev:

lillerypa skrev:

hvor er den på tilbud?

pofffff skrev:

lillerypa skrev:

*Snuppo+1+1* skrev:

lillerypa skrev:

hvor er den på tilbud?

Da har jeg bestilt, ble 897 kroner for bæreselen og spedbarnsinnlegg :) Synes det var ganske rimelig i forhold til prisene jeg har sett andre steder. Satser på at både jeg og mannen blir fornøyd :)

Eg er og veldig glad i ERGOselen. Anar ikkje noko om alle dei ulike variantane no, trur berre det fantest ein sort då eg kjøpte min i 2006. Den har blitt brukt enormt mykje, eldste brukte den siste gong då vi var på fjelltur og han fekk feber i løpet av turen. Var då fire år og rundt 14 kg om eg ikkje huskar feil. Brukte den frå han var ca. fem mnd, så har ikkje prøvd med spedbarnsinnlegg.

Selen var forresten heilt uunnværlig for oss, sidan guttungen hata vogna intenst frå han vart fødd omtrent.

Jeg elsker min. Den har jeg kjøpt for 699 kr på babyshop forrige uke pluss nyfødt innlegg. Bruker den masse. Tilbudet varer til og med juli tror jeg.

Back
Topp