Ergobaby bæresele erfaringer?

carolinemaria

Flørter med forumet
Hei,

Jeg bærer datteren min i maitai, men ønsker meg en litt "enklere" bæresele å montere.

Har sett litt på ergobaby original. Er det noen her som har den og som har lyst til å fortelle om de er fornøyde eller ikke?

Tusen takk!

Jeg har ergobaby performance. (Modellen før 360) Elsker den! Kjempe lett å få ungen oppi, både på mage, hoft å rygg. å kjempe god bærekomfort :)

Har ergobaby travel, veldig fornøyd med den! Litt lettere og kanskje ikke så stødig på en måte enn originalen, men perfekt når barna er litt større

Meitai har bedre comfort, mens ergo kanskje er raskere å få på. Den er ikke min fa voritt, men vi har den til pappaen og han er veldig fornøyd.

Har ergobaby original og er veldig fornøyd! Lett få på og ungen sitter godt! Jeg er akkurat stor nok, en venninne som er mindre kan ikke bruke den da den er for bred over skuldrene :) hvis du har mulighet ville jeg prøvd den og manducaen! Neste gang tror jeg, jeg skal kjøpe en manduca fordi den skal vist være litt smalere over skuldrene! Viktig med bæretøy som sitter godt hvis man skal bruke det mye :)

Har både orginal og 360.beste kjøpet vi har gjort.er orginal som er favoritten her.liker ikke så godt magebeltet på 360 pga borrelås og original får pluss av meg for en liten lomme på bæreselen med plass til nøkler, telefon og en bleie.brukes hver dag

Anbefaler manduca framfor ergobaby. Men fra 6 måneder og oppover. Sjal er best for nyfødte, da anbefaler jeg caboo.

Ergobaby er en god sele for både mamma og baby. Men den kan være litt bred over ryggen for noen.

Jeg foretrekker klart manduca, men ergoen er en god reserve :)

Både mannen og jeg er veldig fornøyd med vår Ergobaby.

Har ergobaby orginal. Veldig fornøyd. Har brukt den mye på reise, genial på flyplasser. Og lett og få på alene.

Back
Topp