Ergobaby adapt?

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Erfaringer?
Kjøpe adapt, original eller 360?
Skal kjøpe brukt så det er disse det står om i nærmiljøet.

Har orginal og er fornøyd med den. Men hadde nok kjøpt adapt for å slippe nyfødtinnlegget. 360 har borrelås som ikke er snill med klær og bråker mye når man skal ta av selen med en sovende baby. Dessuten skal man helst ikke bære baby fremovervendt pga mye inntrykk/ingen mulighet til å skjerme seg mot disse samt at det ikke er ergonomisk (maks tid er vel rundt 20 min).. og 360 har også nyfødtinnlegg..

Jeg har vanlig. Veldig fornøyd med den, men så har jeg ikke noe å sammenligne med. Hehe. Hun sitter fortsatt i nyfødtinnlegg. Trives godt der. Haha. 3 mnd igår..

Fornøyd med adapt :)

Er det god støtte så du bærer med ryggen og ikke skuldre og nakke?

Om du har stroppene på kryss er det det :) Nå veier min kun 4,5 kilo ca (født i mai, men augustbarn). Syns den er veldig god. Jeg har dog brede skuldre om det skal ha noe å si?

Om du har stroppene på kryss er det det :) Nå veier min kun 4,5 kilo ca (født i mai, men augustbarn). Syns den er veldig god. Jeg har dog brede skuldre om det skal ha noe å si?

Vet ikke hva som har noe å si jeg.. men den vi har nå (ukjent merke) er pinglete og alt belastes innerst på skuldrene og nakken.. kjempe vond å bære i..

Fornøgd med 360 :)
Brukt med nyfødtinnlegg :)

norsk bæregruppe på facebook anbefales. Er så mange andre gode bæresele enn ergobaby. Og mange fine som heller ikke trenger nyfødtinnlegg:) tula ftg feks

norsk bæregruppe på facebook anbefales. Er så mange andre gode bæresele enn ergobaby. Og mange fine som heller ikke trenger nyfødtinnlegg:) tula ftg feks

Er klar over det, men er kun babybjørn og ergobaby som er til salgs brukt i området her, og jeg vil heller ha ergobaby en babybjørn :)

Den gruppen er veldig bra![emoji106]
Har selv en Integra. Kjempefornøyd med den. Bruker bæresjal også. Veldig bra for både mor og barn [emoji2]

Vi er kjempefornøyde med adapt, både mini, samboeren og jeg :) Føler ikke den sliter på skuldre og nakken :)

Back
Topp