Ergobaby adapt

Nei det kan den ikke. Men fremovervendt bæring er ikke anbefalt uansett. Babyen får aldri riktig ergonomisk stilling fremovervendt, og den kan ikke skjerme seg selv mot inntrykk.

Vi har aldri båret utovervendt noen av barna våre, og vi har båret mye. Når de blir større og vil se mer kan man bære de på ryggen så ser de mer. :)

Elsker ergo Adapt! Den er så god å bære i. Lillebror er 7kg allerede men det blir ikke tungt å bære han på magen over tid. Og den er så brukervennlig, lett å få på alene og å få babyen i riktig posisjon.

Vi har ergobaby 360 som kan bæres både innover og utover. Jeg syns heller ikke spedbarnsinlegget er noe stress. Vi hadde besøk av ei venninne som hadde en på 6 måneder og han nektet å sitte innover når vi var ute og gikk og ville heller ikke sitte i vogna så de var veldig glad for å få låne vår ergobaby. Etter å ha sett den ungen hadde jeg ikke kjøpt noe som ikke kunne vendes både innover og utover :)

Vi har ergobaby 360 som kan bæres både innover og utover. Jeg syns heller ikke spedbarnsinlegget er noe stress. Vi hadde besøk av ei venninne som hadde en på 6 måneder og han nektet å sitte innover når vi var ute og gikk og ville heller ikke sitte i vogna så de var veldig glad for å få låne vår ergobaby. Etter å ha sett den ungen hadde jeg ikke kjøpt noe som ikke kunne vendes både innover og utover :)
Jeg bærer ikke utover fordi da kan ikke babyen skjerme seg fra inntrykk når den er sliten. Faren for overstimulering er dermed stor. Bærte storesøster på magen til 7-8 måneder og når hun ville se mer tok jeg henne på ryggen i ergo. Hun fikk se masse men kunne fortsatt velge å skjerme seg ved å legge hodet inntil ryggen min. Også er det mye mer behagelig å bære på rygg enn mage. :)

Back
Topp