Ergobaby 360

Har så vidt hatt på meg bæreutstyr annen en vanlig meis da. Fikk en sånn «bæretube» av noe slag når minste var lita men greide ikke å kle den på meg selv så den ble bare liggende.
Da anbefaler jeg en god sele, som du ikke trenger nyfødt innlegg i :)
Selv har jeg kjøpt lenny lamb upgrade, men trenger ikke kjøpe så dyr sele heller. Det finnes mange gode og enkle :) Evt kan du melde deg inn i kjøp og salg av bæretøy på Facebook, der får man tak i mye bra og brukt! :)
 
Da anbefaler jeg en god sele, som du ikke trenger nyfødt innlegg i :)
Selv har jeg kjøpt lenny lamb upgrade, men trenger ikke kjøpe så dyr sele heller. Det finnes mange gode og enkle :) Evt kan du melde deg inn i kjøp og salg av bæretøy på Facebook, der får man tak i mye bra og brukt! :)
Jeg er en av få i dette land som faktisk ikke har FB, kuttet det ut for lenge siden. Men skal sjekke litt rundt :) ( har jo flere rundt meg med fb så er sikkert noen som kan ordne det også)
 
Elastisk sjal til de minste! Elastisiteten gjør at noe av tyngdekraften blir opphevet når de blir trukket inn mot kroppen til den som bærer. Dette gjør at belastningen på ryggraden blir redusert - absolutt det beste så lenge de ikke sitter selv:) Men det kommer jo selvfølgelig an på hvor lenge de skal sitte oppi der.
 
Har så vidt hatt på meg bæreutstyr annen en vanlig meis da. Fikk en sånn «bæretube» av noe slag når minste var lita men greide ikke å kle den på meg selv så den ble bare liggende.
Bæretube er ok, men det er ikke "hands free". Må alltid ha minst en hånd på babyen for at den ikke skal ramle ut.
 
Elastisk sjal kan man få tak i brukt for 300-500kr. :)
 
Jeg ble aldri venn med spedbarnsinnlegget. Syns det var vanskelig å få både innlegget og baby riktig på plass. Var så redd jeg skulle gjøre noe feil. Så tok først i bruk selen når han var stor nok til å ikke ha spedbarnsinnlegget. Brukte egentlig ikke selen så mye i det hele tatt da han trivdes i vogna.

Nå har jeg kjøpt Close Caboo til den første tida. Håper jeg blir mer fornøyd med den :)
 
Back
Topp