Ergobaby 360

Kokkemamma

Andre møte med forumet
Noen som har denne? Evt prøvd den med nyfødtinnlegg?
Har ei jente på 3 uker som har et stort behov for å være inntil meg/ligge i armkroken hele tiden og jeg har et stort behov for å få gjort noe småtteri i huset iløpet av dagen :D

Har ergobaby orginal med nyfødtinnlegg og super fornøyd... Eneste jeg ikke kan bøye meg frem med det når jeg gjør husarbeid...

Har den men uten nyfødtinnlegg.... Min er 3,5 mnd nå.... Med den spenna som skal kneppes bak på ryggen var det litt stress første ganga men ikke noe problem nå :-)

Hvordan er den å få på seg? Hvis det blir for komplisert ser jeg for meg at det blir lite brukt...

Selen er lett å få på, trening med spennen bak, nyfødtinnlegget er ikke noe stress da. Men har ikke 360 da så vett ikke om det er mye forskjell

Vi brukte Ergobaby mye. Men i førsten likte jeg sjal best. Han lå best i det.

Har kjøpt denne med nyfødt innlegg og er helt super ☺️ med min mini som alltid vil bli bært og jeg får ikke gjort noe

:joyful::joyful::joyful:
Fått testet?? ;)
So far, so good :) enklere å få på enn jeg var redd for! Men så har jeg ganske lange armer så jeg nådde bak på ryggen for å lukke festet der relativt lett. Litt usikker på det der nyfødtinnlegget, synes det virker litt som hun sitter så sammentrykt. Får ikke til å legge bena hennes i "froskeposisjon". I allefall ikke om den der puta i bunn skal ligge oppi innlegget...:wacky: Mulig jeg har misforstått bruksanvisningen. Vet ikke om hun kanskje er litt for liten til å ha bena sånn? Men virker som hun koser seg oppi der, sovna med en gang jeg begynte å røre på meg i gårkveld, og i dag drev hun å så seg rundt mens jeg lagde frokost :joyful: Så langt er jeg veldig fornøyd.

Jeg har ergobaby og manduca. Ville anbefalt manduca før ergo men ergo er god også.
Det er slettes ikke komplisert :D
Man tar på seg stroppen rundt hoftene, så løfter man baby opp og holder på babyen og tar på selene og deretter ryggstroppen.
Det er akkurat som å ta på seg en tursekk :) Tar 15-20 sekunder å gjøre. Og det er sååå deilig!
Men til så liten baby ville jeg brukt caboo eller mobywrap, og så brukt ergo etter 3-4 mnd når baby kan sitte uten nyfødtinnlegg :)

Vi har Ergobaby 360. Brukte den fra hun var 3 uker (med spedbarnsinnlegg). Anbefaler den på det sterkeste!!

Vi har Ergobaby 360. Brukte den fra hun var 3 uker (med spedbarnsinnlegg). Anbefaler den på det sterkeste!!
Hvordan ligger føttene nedi innlegget? Og bruker du den puta? Synes hun kom så langt opp på en måte og det gikk jo ikke an å få henne til å sitte me "froskeben" :p

So far, so good :) enklere å få på enn jeg var redd for! Men så har jeg ganske lange armer så jeg nådde bak på ryggen for å lukke festet der relativt lett. Litt usikker på det der nyfødtinnlegget, synes det virker litt som hun sitter så sammentrykt. Får ikke til å legge bena hennes i "froskeposisjon". I allefall ikke om den der puta i bunn skal ligge oppi innlegget...:wacky: Mulig jeg har misforstått bruksanvisningen. Vet ikke om hun kanskje er litt for liten til å ha bena sånn? Men virker som hun koser seg oppi der, sovna med en gang jeg begynte å røre på meg i gårkveld, og i dag drev hun å så seg rundt mens jeg lagde frokost :joyful: Så langt er jeg veldig fornøyd.

Sjekk ergobaby på YouTube. Såfremt du hvordan ongen skal ligg i nyfødt innlegge. Beina skal henge ut og rompa skal være på den puta. Jeg la mi feil første gang

Så bra du er fornøyd så langt :-)

Desverre ikke noe kjennskap til spebarnsinnlegget..

Hvordan ligger føttene nedi innlegget? Og bruker du den puta? Synes hun kom så langt opp på en måte og det gikk jo ikke an å få henne til å sitte me "froskeben" :p
Jeg la innlegget med puta på bordet og la henne på ryggen på puta, om du skjønner. Kneppet igjen den smøret og satte henne oppi bæreselen. Pass på at innlegget er godt nedi. Det går fint å få beina i froskestilling altså, men synes det er litt vanskeligere å se når de er så små. Bare pass på at kneet er høyere enn hofta. Øvelse gjør mester. Greit å få litt hjelp de første gangene :)

Back
Topp