Ergobaby 360/ Manduca?

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
B

Blue Angel

Guest
Hvilken liker du best?
Såvidt jeg har fått med meg så er forskjellen at 360en kan snues, men at de er ganske like utenom det..

Jeg er så heldig å ha arvet en super manduca og snuppa elsker den.
Men i det siste vrir hun seg liksom rundt og vil se fremmover, så ser jo ut som hun får vondt i nakken av det...
Men hun er 6 mnd. . Er det vits å investere i en 360 eller? :)

Jeg har hatt ergo360(solgte nettopp), da jeg prøvde på framoverbæring fikk jeg bare utruleg vondt i nakke og rygg da belastningen blir veldig stor.
Forskjellen på ergo360 og andre ergonomisk seler annet enn fremoverbæring er at setet til 360 er litt smalere(noe den må være om man skal kunne bære fremover), noe jeg synes er litt dumt da man ikke kan bruke den like lenge enn andre(Eldsta mi satt ikke så godt i den lengre da hun nærma seg to år).
Ellers har jeg bare hørte masse skryt om manduca og vil mye heller anbefale hoftebæring eller spesielt på ryggen om hen er sterk nok i nakke og rygg. :)

Har manduca, og elsker den. Passer både meg og sambo like godt, og han sitter som en prins. :) foreløpig ikke vært behov, men kommer til å prøve hoftebæring etterhvert. :)

Har manduca og elsker den. Bærer mest på rygg nå, siden han er 9 mnd. Begynte med ryggbæring da han var 6 mnd.

Prøv heller å få henne over på ryggen :) det er bedre :)

manduca er best. jeg ville ikke hatt ungen fremover

Hva med å kjøpe ergobaby adapt? Den kan brukes lenge da setet kan justeres fra nyfødt til 3 år. Og hvis babyen er veldig nyskjerrig kan du jo alltids prøve hoftebæring i sele :)

Back
Topp