Ergobaby 360 - for mamma med stor mage?

En tråd i 'Generelt' startet av Bruker78bo, 27 Mai 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Bruker78bo Drømmeromnummer3 <3

Er det noen som har erfaring med ergobaby 360 og kan fortelle meg om den vil passe rundt en over middels stor mage? Jeg får ikke prøvd den før kjøp, og kjedelig om den skulle være for liten

2. *RSB* Hey Febbisbebbis'18

Det skal ikke være noe problem, mye å gå på. Den skal også festes mer på midja:)

3. trallemamma Gift med forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Det fungerer fint! Festes under magen over hofta mer, og går greit.

4. Kicki_90 Flørter med forumet

Midjebeltet bør absolutt ikke festes under magen, men over magen, altså i midjen. Fester man det nede på hoften blir bæreposisjonen feil, og barnet kommer for langt ned. :)

Til ts: hvordan man definerer stor mage er også varierende. Det finnes oversikt over størrelsen på selen på nett, inkludert lengde på midjebeltet, om du er usikker. :)

• Enig Enig x 3
  5. trallemamma Gift med forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

6. Mymlen93 Elsker forumet Novemberlykke 2020 Oktoberfruene 2018 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Men sikker på at du vil ha 360?:hilarious:

7. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Januarlykke 2020 Junilykke2018

Om du er stor tror jeg heller jeg ville sett på lenny upgrade/lenny up. Seler som passer mange kropper, mykt og godt panel, trenger ikke spedbarnsinnlegg og varer kjempelenge. Min toåring passer fint i upgraden enda. 360 begynte å bli for kort i panelet allerede da han var 10 mnd.

Men ja, 360 passer store bærere også. :)

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  8. Kaffebønna Elsker forumet Påskekyllingene 2020

Vil uansett anbefale adapt fremfor 360. Eller en annen sele. :)

• Liker Liker x 1
  9. Kristin90 Forumet er livet Vi som prøver :) ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Signerer denne. Er 104kg og bruker 48 i klær, og lenny up var magisk! Hadde masse å gå på, og var veldig mykt og passet fint i valkene mine:D

10. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Januarlykke 2020 Junilykke2018

Og mye mykere for baby også! Jeg solgte 360-en da gitt. :p

Vi tenkte jo at muligheten for å bære forovervendt var snedig. Ble aldri til at vi brukte det, bar heller på ryggen når han ble så stor.

• Liker Liker x 1
  11. Kristin90 Forumet er livet Vi som prøver :) ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Gjorde det samme. Hadde ergobaby adapt først, og det var en helt annen verden når jeg fant Lenny up. Så utrolig myk og god!:D

12. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017

Signerer denne! 360 er ganske stiv og klumpete, og storesøster her (som egentlig er ganske liten) fikk ikke støtte fra knehase til knehase og dermed ikke tilstrekkelig ergonomisk M form allerede fra 11 mnd, da var hun 74 cm lang. Vi kjøpte oss deretter LennyLamb LennyUp og den får hun plass i enda, nå er hun 3 år og 97 cm. Den er også silkemyk og god i panelet og har bedre polstring på skuldrene enn 360.

13. Kaffebønna Elsker forumet Påskekyllingene 2020

Akkurat derfor vi valgte 360 også. Men så ble jeg opplyst om hvordan det ikke er bra for baby og den som bærer. Vi brukte aldri vært og kjøpte ny siden vi generelt ikke likte den, og har aldri hatt behov for forovervendt bæring. :)

14. Kicki_90 Flørter med forumet

Jeg er ikke liten selv, men får midjebeltet på min tula ftg helt fint i midjen. Har det faktisk rundt ribbeina når jeg bærer på rygg. ;)

Men uansett så er nok ikke 360 den beste selen, finnes mange alternativer som man kan prøve.

15. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Jeg er fornøyd med 360, synes ikke den er stiv ;) Og har mer enn nok og gå på rundt midjen, selv om jeg er overvektig.

16. Katitzi Gift med forumet Marsboerne2017 Novemberbarna 19

Har ergobaby adapt, er ganske overvektig og har mer en nok plass i den!
    Har også en tula sele, og liker ergobabyen bedre til babybæring, men har god plass i den også :)

Del denne siden