Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde den, og likte den ikke Synes den ble for klumpete og varm, og utrolig irriterende borrelås på magebeltet som jeg aldri fikk til å være behagelig Ble veldig skuffet over selen.
Brukte i stedet en fra Beco, den var mye lettere å bruke
Denne gang lurer jeg på om vi skal kjøpe den nye Ergo Adapt. I den slipper man nyfødtinnlegg
Nå har ikke jeg noen som helst peiling eller erfaring med bæreseler, men har fått med meg at det er stor forskjell på hvor gode de er mtp om de er bra for barnet eller ei. Jeg leste en artikkel her for ikke så lenge siden, hvor ei som hadde god peiling på de ulike forklarte forskjellen på dem. Hun anbefalte hvertfall Caboo sin, denne: http://www.babybanden.no/products/caboo-cotton-opal-baresele6
Jeg tenker gjerne jeg kommer til å kjøpe den, men skal kanskje sjekke litt mer opp i det først
Jeg har vært fornøyd med ergobaby 360, kjøpte den når storebror var rundt 2 mnd fordi vi reiste mye alene med fly det første året, veldig praktisk når man har øvd litt på å ta den av og på går det som en lek.
Vi har også brukt den både inne, ute, på kjøpesenter og på lengre fotturer. Fra han var ett år brukte jeg den mest på ryggen, med litt trening gikk det også veldig fint å få han inn og ut selv hadde jeg ikke vært gravid hadde vi nok brukt den mye på ryggen nå i sommer også.
Om man skal gå mye med den inne blir det nok litt varmt og klamt, derfor har jeg kjøpt et tynt elastisk bæresjal i tillegg som jeg tenker å bruke inne hjemme når bebisen er liten
Har ikke peiling på ergobaby 360, men har lurt på å kjøpe en selv. Har hatt baby bjørn bæresele og ett sjal tidligere. Sjalet følte jeg at jeg ikke klarte å få ordentlig på, og bæreselen følte jeg tok veldig på skuldre og nakke. (Skal sies at det er 10 år siden, så de har sikkert blitt mye bedre ) men jeg spurte fysioterapeuten jeg går til. Og hun mente at ergobaby uten tvil var den beste. Hun hadde prøvd seg frem på egne barn den er bra å bære med for man bærer på hoften + at det er bra for babyen at det er så mye polstring mellom bena p.g.a hoftene men hun mente man like gjerne kunne kjøpe den vanlige et rotete innlegg, men ville bare fortelle hva hun sa