Ergo nyfødt innlegg

Oktoberjenta

Elsker forumet
Mener at det står man kan bruke innlegget frem til de veier 5kg eller noe. Min er da over 5kg og 8 uker, men føler nå fortsatt at jeg vil bruke den for å støtte hodet hennes. Har ikke testet selen uten innlegget da, så kan jo hende at hodet støttes for det om siden hun kommer lenger ned. Noen som har erfaring? Når sluttet dere med nyfødt innlegget? Hvor gammel og hvor mye veide babyen da?

Min er også straks 8 uker og godt over 5 kg, men ikke tenkt på at jeg vil bruke den uten nyfødtinnlegget ennå. Føler han er så liten! ;) Har ikke prøvd jeg heller, men tenker det innlegget beskytter nakken ekstra :)

Min er også straks 8 uker og godt over 5 kg, men ikke tenkt på at jeg vil bruke den uten nyfødtinnlegget ennå. Føler han er så liten! ;) Har ikke prøvd jeg heller, men tenker det innlegget beskytter nakken ekstra :)
Ja enig. Merker det sikkert når vi ikke trenger den mer

Når lille her bikka fem kilo, så passet hun jo ikke i innlegget lenger. Fant da artikkel med tips om å ta ut puta i spedbarnsinnlegget. Og VIPS så passet hun i den igjen :) Skal jo brukes til de kan støtte nakke selv.

Vi har stolpose så her blir den ikke brukt. Men den funker lengre den om barmet spe bygd

det står om den at den skal brukes til de er 5,5kg, 4mnd eller holder hodet trygt og skikkelig godt selv. slik jeg forsto det iallefall

Back
Topp