Ergo bæresele

Rudi83

Blir kjent med forumet
Kan man bære barnet forover som i babybjørn?

Nei, bak på ryggen, på hofta og mot deg:-)

Og hva er forskjellen på sport, performance, outback osv?

Stoffet først og fremst tror jeg, også hoftereima er noe lenger på de tre:-)
Sport er først og fremst designet for menn fikk jeg vite i dag:-)

Nei, bak på ryggen, på hofta og mot deg:)
æsj... Det var dumt. Martin her vil ikke sitte mot meg, kun utover å se. men kunne tenkt meg en annen sele en babybjørn... Har hørt så mye bra om den;)

æsj... Det var dumt. Martin her vil ikke sitte mot meg, kun utover å se. men kunne tenkt meg en annen sele en babybjørn... Har hørt så mye bra om den;)

Jeg synes den var best på, ikke prøvd den så mye enda, men kan bære bak på ryggen da, da får han sett mye:-)

Tror nesten alle her inne har ergobaby, jeg ble i hvertfall overbevist her inne på at den var best:-)

Hvilken type har dere da? Og hvor har dere kjøpt den? ;) likte at man kan kjøpe regntrekk til ;)

Vi har ergo original:D kjempefornøyd m den:p;):D Både jeg og Sambo som bruker den:)

Grunnen til at du ikke kan bære fremover med Ergobaby og andre ergonomisk riktige bæretøy er at det er helt umulig å få en ergonomisk god stilling for barnet på den måten!
Altså det er muligheter, men strengt tatt er det ikke nødvendig heller. Barn bør bæres inn mot den som bærer både for å skåne kroppen, og for å skjerme mot inntrykk!

Jeg kjøpte meg ergo orginal, organic:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Jeg har ergo original, camel. Hun får sett masse selv om hun sitter innover mot meg, hun har godt med luft mellom seg og kroppen min så det er god "luftlinje" for synsfeltet. Barnet kommer ikke like nært kroppen i Ergosela som i Babybjørn, derfor ser de også mer! :)

Takk for svar! Kommer nok til å kjøpe en ergo;) Er jo ikke mye Martin får sitte fremover, men syns det er fint å ha muligheten. Men håper han blir fornøyd alikevel hvis det er bedre plass;)

Takk for svar! Kommer nok til å kjøpe en ergo;) Er jo ikke mye Martin får sitte fremover, men syns det er fint å ha muligheten. Men håper han blir fornøyd alikevel hvis det er bedre plass;)

God plass og du kan bære så lenge du vil uten at ryggen og hoftene hans får feil belastning =)
Mye bedre for deg å bære i også!

Vi har ergoselen, men har nesten ikke brukt den. Synes ikke Arian finner noen god stilling i den som han slår seg til ro med... Han vil også kikke rundt seg, og spenner kroppen for å komme opp og stå.

Vi har ergoselen, men har nesten ikke brukt den. Synes ikke Arian finner noen god stilling i den som han slår seg til ro med... Han vil også kikke rundt seg, og spenner kroppen for å komme opp og stå.
Enkelte barn finner seg dessverre ikke i bæring i bæretøy:confused:

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Vi bærer litt på hofta i ergosela hjemme, da har hun veeeldig god utsikt:D

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Back
Topp