Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
æsj... Det var dumt. Martin her vil ikke sitte mot meg, kun utover å se. men kunne tenkt meg en annen sele en babybjørn... Har hørt så mye bra om denNei, bak på ryggen, på hofta og mot deg![]()
æsj... Det var dumt. Martin her vil ikke sitte mot meg, kun utover å se. men kunne tenkt meg en annen sele en babybjørn... Har hørt så mye bra om den![]()
Takk for svar! Kommer nok til å kjøpe en ergoEr jo ikke mye Martin får sitte fremover, men syns det er fint å ha muligheten. Men håper han blir fornøyd alikevel hvis det er bedre plass
![]()
Enkelte barn finner seg dessverre ikke i bæring i bæretøyVi har ergoselen, men har nesten ikke brukt den. Synes ikke Arian finner noen god stilling i den som han slår seg til ro med... Han vil også kikke rundt seg, og spenner kroppen for å komme opp og stå.
Vi bærer litt på hofta i ergosela hjemme, da har hun veeeldig god utsiktTakk for svar! Kommer nok til å kjøpe en ergoEr jo ikke mye Martin får sitte fremover, men syns det er fint å ha muligheten. Men håper han blir fornøyd alikevel hvis det er bedre plass
![]()