Ergo bæresele

ann m

Betatt av forumet
Ergo bæresele galakse
Etter å googlet mye, og lest inne på babyverden sitt forum kom jeg fram til at dette måtte være en bra bæresele:) Den var jo pen også:)
Så nå kan jeg bare vente på at den kommer i posten:)

slitan 

Har sett på den jeg også, ser ut som en veldig grei sele :-) Det stod mellom den og Manduca på meg, men blir nok manduca sin da jeg er veldig lav og har hørt den har bedre passform for meg da. Så en som brukte den på en nyfødt i dag, ser bare så koselig ut å bære den lille tett inntil seg:-)

*Thumbs up* Har den selv og er superfornøyd. :-)

har denne selv og er kjempe fornøyd 

Mange som skryter av den :) den minner om manducaen, og den har jeg og elsker den :)

Så bra at dere er fornøyd med den

Dette skal bli kanon når jeg skal bla på butikken, og kan bare putte lillemann på magen!
Savnet det sånn sist!

Har fått denne anbefalt av søskenbarnet mitt som er storfornøyd, så det blir en slike på meg også :)

Ja nå har ikke jeg prøvd den, men den ser veldig stødig ut:) Kjøpte med spedbarnsinnlegget og jeg da..

Naboen har en Ergo og vi har en Manduca. Både de og vi er strålende fornøyde. Manducaen ble sist brukt i høst og da var poden nesten fire år (19,5 kg). Vi hadde den med på storbyferie og ingen av oss hadde problemer med å bære ham en times tid i den når han ble sliten i føttene av å gå. Ergo er en slitesterk og god sele. Ville ikke brukt den til nyfødt (fordi det finnes andre alternativer som er mye bedre), men fra babyen er noen måneder så er den veldig praktisk.

Vi hadde sjal først men kjøpte Ergo sport når lillan var ca 8-9 måneder. Kjempe glad i den. Bærer ikke henne nå lengre, hun er flink på å gå Er den med vil hun bare bæres....

Jeg har kjøpt spedbarnsinnlegg til snuppa i magen. Jeg trur det blir bra :) Jeg syntes sjalet ble ganske varmt for meg når det ble sommer. Mannen min likte Ergoen best.

(Ergo Sport er svart og kanskje litt "kjedeligere" enn de andre, men har ekstra lange seler og magebelte. Fint for oss som er litt større/høyere)

Back
Topp