Ergo bæresele? Evt andre?

Vi har visst samme behov :-p Skal avgårde å se på Ergobaby i dag... og for å se om det er noe vits å kjøpe nyfødtinlegget eller ei. Likte Ergobaby best på førsteintrykket. Har mobywrap nå, funker hjemme men får meg ikke til å drasse den med rundt. :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har ergobaby, veldig fornøyd så langt :)

Ergobaby fungerer kjempefint! Har ei frøken som nekter vogn om dagen, så vi bruker ergobabyen masse. Har regntrekk og fleecetrekk til den også :)

Jeg anbefaler manduca! Veldig god for både baby og mor;)

Fra BV -appen
Helt enig. Brukte den til eldste også, og er veldig glad i den. Brukes hjemme, på butikken, og på turer der vogn ikke egner seg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har angelpack som jeg er veldig glad i nå som babyen er såpass liten, den er også liten og grei å ha med seg, ellers har jeg Manduca som jeg elsker og har brukt supermasse til de to eldste og regner med å bruke etter hvert som lille blir større også er vel i prinsippet ganske lik ergobaby(?). Jeg har også hørt mye positivt om beco butterfly, her kan man sette babyen i selen før man tar selen på seg noe som jo er en stor fordel når man skal bære på ryggen, så skulle jeg gått til anskaffelse av en til (noe jeg ikke skal) ville det blitt en sånn.

Jeg fant også ut at Beco Butterfly virket kjempegrei men etter en god del googling i dag ser jeg at denne er gått ut av prod og de som finnes igjen på markedet er veldig sære design på. Veldig synd!

Manduca ser også veldig bra ut! Vet dere om de har den på babyshop. Har nemlig gavekort der, så blir nok der jeg kjøper selen. Vet de har ergo der:)

Manduca ser også veldig bra ut! Vet dere om de har den på babyshop. Har nemlig gavekort der, så blir nok der jeg kjøper selen. Vet de har ergo der:)

Da jeg var innom vår butikk hadde de kun babybjorn stokke og ergobaby sin.

Jeg fant også ut at Beco Butterfly virket kjempegrei men etter en god del googling i dag ser jeg at denne er gått ut av prod og de som finnes igjen på markedet er veldig sære design på. Veldig synd!

Det stemmer nok ikke. Butterflyen er til salgs enda, hos f.eks. bereglede.no Og utseendemessig synes jeg de er pene. Men smak og behag. De har oppgradert den med en ny sele som heter Solei. Kan være derfor de ikke selger alle fargene av butterflyen. Men mange fine også på brukmarkedet.

Noen som har erfaring med babybjørn bæresele da?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Noen som har erfaring med babybjørn bæresele da?

Jeg har babybjørn, og er kjempe fornøyd :) Han sitter godt i den, og den er kjempelett å bruke.

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Ok:)
Jeg vurderer å kjøpe babybjørn active. Men leser at det er forskjellige innenfor babybjørn.

Er active jeg har :) Var så heldig å få tak i en som var brukt et par ganger, med ubrukt allværstrekk og smekke til 450kr :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Back
Topp