Erfarne sparke kjennere!

Mrs b

Forumet er livet
VIP
hvordan kjennes det ut?

leste at du laila hadde kjent fra uke 13,er det virkelig mulig?er di store/sterke nok liksom?jeg bare spør jeg,syns det er fasinerende.føler at babyen er så liten enda,med god plass inni der![:D]

hvor ofte kjenner dere det så pass tidlig!??

håper på sparke erfaringer![:)]

jepp det er min første,men jeg kjenner "luft bobbler" sånn inni mellom.men tolker det som luft liksom![:D]

di kommer mest nederst påvenstre side??å jeg kjenner di sprekker!kan det virkelig være småen???[:D]dumt om det er det så går jeg rundt å tror det er luft....hehe stakkars.

men det er vel litt i det tidligste laget for meg som førstgangs fødene![:)]

hvordan kjennes det ut?

leste at du laila hadde kjent fra uke 13,er det virkelig mulig?er di store/sterke nok liksom?jeg bare spør jeg,syns det er fasinerende.føler at babyen er så liten enda,med god plass inni der!

håper på sparke erfaringer!
Jeg også kjenner de på samme måte som missfantasy beskriver,men når jeg kjente det i 13 uke,så var det veldig svake spark da,og har heller ikke merka noe siden,men det er sikkert ikke vanlig å kjenne det hver dag fra så tidelig.Men det kan være spark du har kjent[;)]og ikke luft[;)]Jeg regner med at sparket til barnet mitt kommer sterkere tilbake om ikke så lenge[;)]Spennende tid i møte[:D]

ORIGINAL: Laila76

hvordan kjennes det ut?

leste at du laila hadde kjent fra uke 13,er det virkelig mulig?er di store/sterke nok liksom?jeg bare spør jeg,syns det er fasinerende.føler at babyen er så liten enda,med god plass inni der!

håper på sparke erfaringer!
Jeg også kjenner de på samme måte som missfantasy beskriver,men når jeg kjente det i 13 uke,så var det veldig svake spark da,og har heller ikke merka noe siden,men det er sikkert ikke vanlig å kjenne det hver dag fra så tidelig.Men det kan være spark du har kjent[;)]og ikke luft[;)]Jeg regner med at sparket til barnet mitt kommer sterkere tilbake om ikke så lenge[;)]Spennende tid i møte[:D]

åååå det er så spennende!blei heilt gira når jeg leste dette....[:D]du sjønne i går når jeg hadde lagt meg lå jeg å kjente etter,så kom det en klar "bobble"å det første jeg tenkte var"det må være babyen"

så lenge det ikke skjer noe mer etter luftbobbla,(vist du sjønner hva jeg mener[:D].gleder meg til jeg ikke er i tvil lengre![:)]

Back
Topp