Erfaringer...

Linka

Gift med forumet
Har en sønn på to år og 4 mnder. Lurer på når dere andre sluttet med flaske/smokk og bleier.

Klem
 
Snuppa vår er 2 år og 7 mnd. Hun sluttet med smokk i slutten av august, men har enda ikke slutta med bleier. Har gått på potte en gang i barnehagen, men nekter å gjøre det igjen.. [&o] Sitter litt på do innimellom, men gjør ikke noe.. Det kommer vel når hun er klar for det selv om jeg skulle ønske det gikk litt fortere! [:)]

Ronja
 
sander er 2 år og 8 mnd han har aldri villet ha smokk og flaske men han er endelig kvitt avent anti søle koppen sin nå!! hender han får den med vann når han legger seg da men...
bleier skulle han på død og liv slutte med her for en mnd tid siden å det har gått kjmpe fint men har jo uhell da føler jeg maser når jeg minner han på å huske å tisse... ha bare potta i stua så dere kan prøve innimellom å la han gå naken rundt... sånn det starta her hvertfall...

lykke til!!!
 
Tulla vår slutta med flasker da ho var 1 1/2 år,da siden ho ble storesøster...
Smokken leverte vi i lekebutikken da ho var 2 1/2 år![;)]
Og bleie om dagen var borte i juni,da var ho 2år og 8mnd ca- og natta bleia avvente vi i august mener jeg...[8|]
 
Karoline er 2 1/2 år... Slutta med tåte når hun begynte bli god på å drikke av kopp (ca 1 år). Smokk holder vi på å slutte med nå, hun har alltid bare brukt når hun sov. HAr prøvd i et par uker, jaffal, bare lot være å gi henne den om kvelden...TAr litt lenger tid før hun sovner, men går helt bra. Bleier har hun ennå, men vi (hun..) sitter på do hver morgen og kveld, og når vi ser hun skal til å bæsje... Vet ikke helt åssen vi skal gå frem for å slutte med bleier....
 
Godt å se at jeg er blandt de normale. Christian har bare smokk om natta og nå får han ei halv flaske med melk om kvelden. Skal ta den bort etter ferien. Vil gjerne at han skal bli "flaskefri" før nr 2 kommer. Da blir han ikke sjalu hvis amminga ikke funker og babyen får flaske.
Takk for alle svar
Klem
 
Back
Topp