Erfaringer Stokke Trailz?

HappyMom**

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Vet det er i tidligste laget, men jeg synes det er så koselig å titte på babyting. Jeg er definitivt "in love" i Stokke Trailz. Noen som har erfaring med denne vogna?

Jeg jobber på småbarnsavdeling i barnehage, så har bare erfaring med den derfra. Et par av barna har den. Personlig syns jeg den virker trang,høy, vinglete og rar. Men eierene er kjempefornøyde, så man tenker jo (heldigvis) forskjellig!

Jeg syns og den er fiiiin. Men syns den er stiv i pris. Og jeg vil definitivt prøve den først. Hadde dårlig erfaring med stokke når jeg jobbet i barnehage. Men da var det ikke trailz.

Har såååå lyst på den,men blir så usikker på hvordan den blir gjennom vinteren når man bruker sittedelen?xsmile8

Jeg synes også denne vogna er utrolig flott, for gøy var vi innom og så på den like før jul. Mannen sa han syntes den virket solid og fin:) Skal selvsagt se på andre vogner også, men d skal mye til for å endre til en annen vogn for min del...da må noen først overbevise meg om at trailz'n er MYE dårligere enn noen av de andre:p Hahaha!!

Vi har den, og vi er veldig fornøyd med den. Enkel, grei, pen, lett å trille. Vi har ikke barn i barnehagen enda, så vi får se hvordan den fungerer der. :)

Back
Topp