Erfaringer slimpropp

Doven

Andre møte med forumet
Her har slimproppen gått, noen uker før termin. Har små tegn på modning, men ingen rier eller noe slikt enda. Gikk proppen før fødsel hos deg, evt hvor lenge før og hvordan utviklet det hele seg etter den gikk?
 
Jeg mistet slimproppen i uke 34+2 og fødte dagen etter 34+3 :) merket ikke noe etter den var gått eller dagen etter før ved 17 tiden.. da fikk jeg rier og gutten her ble født ca.22:00:happy:
 
Den gikk under fødsel med nr 1, 24 timer før nr 2 å ca 6 timer før med nr 3 :)

12, 3 å 10 dager på overtid.
 
Med nr 1 og 2 gikk den under fødsel. Men nr 3 gikk den flere uker før fødsel. Merket ikke noe forskjell etter at den gikk.
 
To fødsler bak meg, aldri sett snurten av noen slimpropp:p
 
Nr 1: Slimproppen begynte å gå akkurat én uke før, fredag 22 april. Så kom det mer slim på mandag 25 april, og på torsdag 28 april kom det litt utpå dagen og masse på kvelden. Våknet 01.30 natt til fredag 29 april av at resten av slimproppen gikk og litt av vannet. Riene kom 30 minutter etter dette. Fødte 29 april, 39+1.

Nr 2: Første delen av slimproppen kom 33+0. 36+4, ca rundt kl 15.30, kom bittelitt mer av slimproppen. Kl 18 begynte jeg å få menssmerter. Kl 1 på natta våknet jeg av rier. Hun ble født samme dag, 36+5.

Nr 3: den kom 36+5. Fødte 38+6.
 
Back
Topp