Hei,
Dette er mitt 2. svangerskap og i det forrige lå babyen i seteleie fra uke 18 ca. Det føltes aldri ut som han snudde på seg, og fra 3. trimester ble jeg fulgt opp med ultralyd ca annen hver uke pga lite forstervann etc. Noen andre som har hatt seteleie? Jeg er så spent på leie denne gangen, og om det er større sannsynlighet for at det vil skje igjen.
Dette er mitt 2. svangerskap og i det forrige lå babyen i seteleie fra uke 18 ca. Det føltes aldri ut som han snudde på seg, og fra 3. trimester ble jeg fulgt opp med ultralyd ca annen hver uke pga lite forstervann etc. Noen andre som har hatt seteleie? Jeg er så spent på leie denne gangen, og om det er større sannsynlighet for at det vil skje igjen.
og 2 jordmødre tok faktisk feil også, de var skråsikre på at han hadde festa hodet 

Jeg valgte vendingsforsøk som var vellykket, så i slutten av uke 38 ble han snudd med rå mannsmakt
Vi kunne ikke fått en bedre dag, hele den reisen var så fin
hun som foretok ul sa det samme også, men valgte likevel å ta ct. Det er jeg veldig glad for! For han hadde kommet til å sittet fast, og da hadde det gått utover både han og meg i verste fall.
kan se for meg at det blir en annen ro i forkant? Selvom du var motivert for setefødsel, så er det jo en fødsel der mange ulike scenarioer kan skje