Erfaringer rundt assistert befruktning

F

FingreneKrysset

Guest
Håper kanskje noen har noen erfaringer de kan dele med meg :)

Har hatt min første runde med med hormoner og var på egguttak igår. Fikk ut 6 egg, 3 av de var modne og ett ble befruktet. Er super happy for den ene og er spent på innsett og håper det ene var gullegget. Men når de ringte å fortalte så var jeg så gira og spent at jeg egentlig ikke helt fikk med meg hva som ble sagt og klarte ikke å stille noen spørsmål.

(Kan spørre når vi skal sette inn, men bare for å prøve å roe tankene fram til det, så tenkte jeg å høre om noen har noen erfaringer:) )

Skal sette inn om to dager, skjer det ofte at utviklingen stopper allerede før innsett?

Og hvis vi må igang med ny runde med sprøyter. Endrer de dosen for å prøve å få flere egg? Og da flere som kanskje er modne? (Håpet jo på at det skulle være fler egg som ble befruktet og fryst, sånnat man liksom har litt i "banken". Men ja, veldig takknemlig for at det var noe i det hele tatt.)

Så spennende ☺️ Krysser fingrene for at det er gullegget! Jeg kan ikke svare på hvor ofte det skjer at utviklingen stopper innenfor de første to dagene, men det kan skje. Satser på det ikke skjer hos deg ☺️

Ang. dersom du uheldigvis må ha nytt forsøk så kan det godt være at de vil prøve en annen hormonstimulering eller enn annen dosering. Heldigvis er det litt forskjellig å teste ut. Ellers kan jeg anbefale Q10 som tilskudd. Det finnes en egen tråd på det her inne.

Hvilke medisiner fikk du denne gangen? ☺️

Så spennende ☺️ Krysser fingrene for at det er gullegget! Jeg kan ikke svare på hvor ofte det skjer at utviklingen stopper innenfor de første to dagene, men det kan skje. Satser på det ikke skjer hos deg ☺️

Ang. dersom du uheldigvis må ha nytt forsøk så kan det godt være at de vil prøve en annen hormonstimulering eller enn annen dosering. Heldigvis er det litt forskjellig å teste ut. Ellers kan jeg anbefale Q10 som tilskudd. Det finnes en egen tråd på det her inne.

Hvilke medisiner fikk du denne gangen? ☺️
Takk for svar og tips.

Hadde kort protokoll med gonal f (først 125 også økning til 150) og fyremandel.

Utrolig hvor opp og ned følelsene og tankene går. Måtte bare få det ut og høre om noen hadde noen tanker eller erfaringer

Takk for svar og tips.

Hadde kort protokoll med gonal f (først 125 også økning til 150) og fyremandel.

Utrolig hvor opp og ned følelsene og tankene går. Måtte bare få det ut og høre om noen hadde noen tanker eller erfaringer
Ja, det svinger fryktelig i dette gamet her. Håper du slipper flere runder ❤️ men hvis du må, så kan det bli helt annerledes neste gang med litt annen medisinering. Du trenger bare det ene! Oppdater gjerne om hvordan det går da ☺️

Back
Topp