Erfaringer om innkjøp

Lampeskjermen

Elsker forumet
Septemberhjertene 2018
♡Julekulene 2021♡
Nå som det har gått litt tid, er det ting dere ser i ettertid at var bomkjøp? Eller ting dere ikke hadde klart dere uten?

Adapter til vogna og bæresjal var bomkjøp for oss. Lille hater å sitte i sjal, og adapteret blir rett og slett ikke brukt. Lille ble også for lang for størrelse 50/56 veldig raskt, så vi hadde klart oss med mindre klær i de størrelsene. [emoji28]

Vogna og babybrezza er virkelig de beste innkjøpene vi gjorde. [emoji7]
 
Nå som det har gått litt tid, er det ting dere ser i ettertid at var bomkjøp? Eller ting dere ikke hadde klart dere uten?

Adapter til vogna og bæresjal var bomkjøp for oss. Lille hater å sitte i sjal, og adapteret blir rett og slett ikke brukt. Lille ble også for lang for størrelse 50/56 veldig raskt, så vi hadde klart oss med mindre klær i de størrelsene. [emoji28]

Vogna og babybrezza er virkelig de beste innkjøpene vi gjorde. [emoji7]

Foreløpig ingen bomkjøp her. Men jeg kjøpte ukke så mye annet enn klær for hadde alt fra før. Men har og veldig lyst til å kjøpe babybrezza. Vet du om det går Ann å justere temperaturen på vannet på den?
 
Foreløpig ingen bomkjøp her. Men jeg kjøpte ukke så mye annet enn klær for hadde alt fra før. Men har og veldig lyst til å kjøpe babybrezza. Vet du om det går Ann å justere temperaturen på vannet på den?

Så greit at du hadde det meste fra før av [emoji1305][emoji2] nei, den varmer opp til 37 grader, kan ikke stille inn noe annet. Den er virkelig gull verdt.
 
Vi hadde ikke klart oss uten babynestet! Ser i ettertid at bedside criben var bortkastet kjøp ettersom den lille sover best inntil oss.
 
Babybrezza er vel det beste kjøpet :) foreløpig ingen bomkjøp.
 
Kjøpte en lekker so-ro vugge på Finn, som lillemor hater å ligge i. Så egentlig et bomkjøp, men fortsatt et fint møbel! Babynest og vogn har vært beste kjøpene så langt. Har akkurat kjøpt en baby brezza, så håper den også blir en suksess etterhvert! :)
 
Dere med babybrezza. Bråker den mye? Tenker sånn på natta om den vekker hele huset?
 
Dere med babybrezza. Bråker den mye? Tenker sånn på natta om den vekker hele huset?

Syns ikke den bråker. Vi hadde den med oss på helgetur for en stund siden, og hadde den da på soverommet, mannen fikk aldri med seg at den ble brukt på natta selv om han sov i samme rom [emoji4]
 
Nå som det har gått litt tid, er det ting dere ser i ettertid at var bomkjøp? Eller ting dere ikke hadde klart dere uten?

Adapter til vogna og bæresjal var bomkjøp for oss. Lille hater å sitte i sjal, og adapteret blir rett og slett ikke brukt. Lille ble også for lang for størrelse 50/56 veldig raskt, så vi hadde klart oss med mindre klær i de størrelsene. [emoji28]

Vogna og babybrezza er virkelig de beste innkjøpene vi gjorde. [emoji7]
Her er både adapter og sjal vellykkede kjøp

Det aller beste er vel koseposen fra Bluum og Cybex cloud bilsetet som kan legges flatt når det ikke er i bilen.
 
Dobbel brystpumpe var bomkjøp her, får brukt pumpa men får kunn til ett bryst av gangen:woot:
Baby nestet og bedsiden brukes daglig og babybjørn vippe stol.
 
Nå er dette andremann så vi har mye fra eldste enda, så ikke så mye bomkjøp enda. Eneste jeg ikke har brukt denne gangen er gensere i str 56, men har ikke kjøpt noen nye så det teller ikke. :p

Det beste kjøpet må være bæresjal og babycall (Som jeg nå har innsett at jeg mangler en del på) Ja, og babynest men de har jeg sydd selv. har også brukt ammepute (ostepoppen) mye mer enn sist.
 
Bomkjøp: Absolutt alle bodyer i bomull (godt jeg bare kjøpte 3 bodyer i hvert størrelse opp til 62). Blir klam og svett i bomull. Har derfor gått over til ull!

Beste kjøp: Bæresjal (både vevd og elastisk), vogndyne i dun (brukes både i vogn, sofa og seng og er med overalt), manuell brystpumpe og alle ullplagg!
 
bomkjøp: klorehansker, mange kjoler (upraktisk når de er så små, hadde holdt med en i en størrelse), dagseng da hun ikke ligger andre steder enn i vogn og på oss.

Beste kjøp: bæresjal og babybjørn vippestol..
 
Må legge til at alle klær med fot var bomkjøp her. Vokser så alt for fort ut av dem.

Vippestolen fra babybjørn har blitt en favoritt den siste tiden [emoji7]
 
Må også legge til et bomkjøp til. Vogn posen, kjøpte kjempefin vinterpose fra Tinkafu. Den får vi ikke brukt fordi den er altfor stor i vognao_O får ikke plass til unge om den posen skal oppi
 
Må også legge til et bomkjøp til. Vogn posen, kjøpte kjempefin vinterpose fra Tinkafu. Den får vi ikke brukt fordi den er altfor stor i vognao_O får ikke plass til unge om den posen skal oppi

Bruker bilstolposen i dun fra Nordlys i vogna jeg [emoji85] hadde egentlig veldig lyst på risarosa sin, men hadde aldri fått plass til både den og ungen i bagen. Følte det var vanskelig å finne pose til de litt mindre vognene. [emoji53]
 
Ingen bomkjøp her. Mest fornøyd med babynestet, vognposen (easygrow grandma) og at vi valgte vogn der bilstolen kan klikkes rett på. Ja, og stellesekken fra Tinkafu. Dyr, men vel verdt det. Så praktisk å kunne slenge den på ryggen, og får plass til alt vi trenger og mye mer.

Her måtte vi kjøpe mer klær i 50 og 56. Str 50 passet i to måneder, og det meste i 56 passer enda en god stund, (han er 2,5 måned nå) selv om vi også har begynt å bruke 62.
 
Bomkjøp: Elektrisk vippestol

Bestekjøp: Bæresele, Easygrow nature vognpose, adapter til vogna og babybrezza
 
Lekegrinda er foreløpig bomkjøp, bare katten som ligger der [emoji38]
Ellers er jeg veldig gla for babynest og bedside crib!
 
Back
Topp