Erfaringer om blødninger

• Trådstarter Trådstarter mammaelskerdeg
  • Opprettet Opprettet
M

mammaelskerdeg

Guest
Noen som kan litt om dette?
Jeg har fått litt rosa på papiret idag, men forsvant igjen nå.
men er litt mø i magen og det føles ut som det kan begynne og blø når som helst:/
noen som har opplevd lignende?

Små blødninger er vell ganske vanli tror jeg, men om du begynner å blø store mengder med klumper så kan de hende det blir sa:/ men så lenge de er bare litt og ikke store smerter aå hadde jeg nok prøvd å ikke bekymre meg :) men går jo ann å ta en tlf til legen å høre da :)

Jeg blødde en del forrige gang, da gikk det bra :) ikke mye eller med store smerter. Har gjort det nå også, og skal på ul om en uke. Ta en tlf til legen. Mest sannsynlig er det helt ufarlig :)

jeg blødde litt mellom uke 5-7 sist. men det gikk bra:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Så godt og høre at det har gått bra:) har ingen smerte nå og blør heller ikke, så satser på det bare var uskyldigt:) skal på UL 29. Denne mnd da:)

fått blødning idag jeg også,eller det er bare rosa,men det er mye! hadde sånn rosa spotting i en uke sist når jeg var gravid,men det var en uke før positiv test,og nå er jeg jo 4+3. kjenner jeg bekymrer meg veldig,så vet hvordan du har det! godt at det har gitt seg da,håper på at det gjør det her også! :/

Her kom det litt blod på papiret når jeg tørka meg av og til i forrige sv, og det gikk helt bra. var vist livmora som strekte seg og ga små blødninger

Jeg hadde litt blodblanda slim på mandag da jeg tørka meg. Det var ikke mye og bare 1 gang. Siden da har jeg ikke merka noe *bank i bordet*.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp