Erfaringer NAN vs. Hipp?

Liea

Venter i spenning
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Noen som har erfaring med å bytte fra det ene til det andre merket? Hvorfor? Hva fungerer best for dere?
 
Vi prøvde ikke NAN lenge, kanskje en uke.. Men etter at vi bytta til Hipp, så har ihvertfall magen løsna, og lille har ikke på langt nær så mye knip lenger! :) men kanskje noen som har litt lengre å bedre erfaring enn oss!? :)
 
Hipp funka best for magen her :)
 
Her kommer det på det samme om vi bruker NAN eller Hipp, merker ingen forskjell, bruker en flaske med litt malt i hver dag... Men collett derimot, testa vi ut, stakkar gutten... Han skreik å hadde så vondt, prompa så det lukta mann... Men har ei i barselgruppa som bruker collett, og funker bra for henne... Så er veeeldig individuelt
 
Her bruker vi collett, mye luft i magen. . Men begynner å lette litt på trykket nå! :)
 
Jeg bytta til hipp vi også, syns han virker veldig fornøyd.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Oi, vi bytta til Hipp en dag å da fikk hun diaré og bæsja 7 ganger.. All mat som kom inn kom ut...
Så her er det Nan, ferdig blandet i bokser. Ikke pulver engang... Dyrt men verdt det.
Alt for lille :)
 
Oi, vi bytta til Hipp en dag å da fikk hun diaré og bæsja 7 ganger.. All mat som kom inn kom ut...
Så her er det Nan, ferdig blandet i bokser. Ikke pulver engang... Dyrt men verdt det.
Alt for lille :)

Det er ikke bare for at du bytta? At det er en overgangsfase? Hvorfor bruker du ikke nan pulver?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Det er ikke bare for at du bytta? At det er en overgangsfase? Hvorfor bruker du ikke nan pulver?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg byttet og ga henne det en dag, hun bare bæsja og bæsja.. Gikk ikke opp for meg med en gang heller at det måtte jo være hipp.. Ga henne Nan på kvelden å det roet seg..
Da får jeg litt skrekken med å bruke hipp.. Nan funker best her både for mitt hode og hennes kropp.
Vi bruker ferdig blandet pga at vi fikk skrekken sist med store søster... Prøvde pulver der flere ganger men bare mage trøbbel.. Så hun også brukte ferdig blandet helt til hun sluttet med flaske, (jr melk)
Så vi har ikke prøvd enda på lille :-/
 
Jeg byttet og ga henne det en dag, hun bare bæsja og bæsja.. Gikk ikke opp for meg med en gang heller at det måtte jo være hipp.. Ga henne Nan på kvelden å det roet seg..
Da får jeg litt skrekken med å bruke hipp.. Nan funker best her både for mitt hode og hennes kropp.
Vi bruker ferdig blandet pga at vi fikk skrekken sist med store søster... Prøvde pulver der flere ganger men bare mage trøbbel.. Så hun også brukte ferdig blandet helt til hun sluttet med flaske, (jr melk)
Så vi har ikke prøvd enda på lille :-/

Visste ikke at det var forskjell på pulver og ferdigblandet jeg.. Må jo bli grusomt dyrt..

Ikke meninga å blande meg, var bare nysgjerrig.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Visste ikke at det var forskjell på pulver og ferdigblandet jeg.. Må jo bli grusomt dyrt..

Ikke meninga å blande meg, var bare nysgjerrig.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Forskjellen er blandet ordentlig med en gigantisk mikser/trommel men pulver blander jeg selv og mulig ikke godt nok...

Lest om andre som har erfaring med det også. Bare å blande seg ;-) bare svarer så godt jeg kan;)

Det er dyrt:( Men gubben betaler...
Han gidder ikke måle opp og varme vann sier han... Varmer ferdig nan raskt i Micro/varmt vannbad:)
 
Hvis du rister når du blander så kanskje det blir mye luftbobler.. Har lest at en del rører ut istedet.. :)

Bra det funker for dere da.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp