erfaringer med

Martha2

Gift med forumet
minifom? funker det bra mot luft i magen? leste forresten også at den inneholder noe hormonforstyrrende, men venninnen min som er farmasøyt sa at det finnes i de fleste kremer og såper som vi bruker også.. men at vi må velge selv om vi ville prøve den..så ble litt usikker da..

vi brukte den med lillemann da han var 1 mnd, gikk helt fint [:)]

Jeg brukte det til lille snhuppa, det er jo for kolikkbarn som ikke michee var.
Men det hjelper luften lettere ut forann & bak[:D]
Det funket for oss , men nå vet jo ikke jeg hvordan det hadde vært uten da....

Jeg og sambo mente dette forebyggde for at hun ikke fikk kolikk[8D]

ORIGINAL: arquinne

Vi brukte det noen få ganger, hadde god effekt av det. 

sign.

Ville ikke bruke det med mindre vi absolutt måtte, så det som reddet oss var behandling hos osteopat. 2 ganger og alt av smerter og lufttrøbbel ble borte som dugg for solen.[:D]

brukte det i en mnd tid til Snuppa, uten minifomen til hvert måltid så var det hylgråt og mageknip i 4-8 timer. Hadde full effekt til hu.
LilleGull hadde 0 effekt. Skader ikke å prøve det i en dag for å se, om det virker eller ei. Hadde effekt med en gang til snuppa. Samt glemte vi den til ett måltid, så var det på'en igjen med mageknip og gråt.

ORIGINAL: fairy

ORIGINAL: arquinne

Vi brukte det noen få ganger, hadde god effekt av det. 

sign.

Ville ikke bruke det med mindre vi absolutt måtte, så det som reddet oss var behandling hos osteopat. 2 ganger og alt av smerter og lufttrøbbel ble borte som dugg for solen.[:D]

vi har alt være hos osteopat, han fann ikke noe spes, ho var litt stram her og der og massemasseluft, pga umodne tarmer sa han. så tenkte at minifom kanskje kunne hjelpe snuppa, i natt kava og gråt ho fra ca 21-04 stakkars..

takk for svar alle[:)][:)]

vi brukte litt minifom men sluttet med en gang legen viste så stort sjokk til at den fremdeles var på markedet.. leon hadde kolikk og minifom hjalp igrunn ikke så godt, men akupunktur derimot gjorde susen.. kun tre små raske stikk som ble gjentatt kanskje 3 ganger i løpet av to mnd gjorde virkelig underverker

nei, har hørt det absolutt ikke bør gis til små barn, så vi gjorde ikke det, til tross for kraftig6-mndrs-kolikk[:(] hvis historien gjentar seg denne gangen så kommer jeg til å spørre flere leger hva de teker om saken, evt barneklinikken

Ga det til Robin 1 ukes tid da han var 2 mnd,hadde god effekt av det.
Men må jo si jeg blir litt skeptisk nå da,når jeg leser at det ikke bør gis til småbarn...Hørte aldri vi noe om,var legen som sa vi skulle gi han det.

æsj, skal ikke være enkelt. men venninna mi hadde skreke ut hvis det ikke hadde vært bra å gi det da... ho er dyktig i jobben sin..[:)]

Back
Topp