Erfaringer med xenical?

• Trådstarter Trådstarter Papegøye
  • Opprettet Opprettet
P

Papegøye

Guest
Hei!

Jeg lurer på om noen her har erfaring på xenical? Vekta går bare oppover, og nå vet jeg snart ikke hva jeg skal prøve.
Motivasjonen er på bånn, så trenger en kick-start for å snu dette. Jeg er fullt klar over at motivasjon og kosthold er det som skal til, men nå er det sånn at jeg trenger noe mer.

Jeg har ingen erfaring selv, men jeg har vært inne på tanken om å prøve noe slikt selv. Men legen min anbefalte det ikke for meg, da jeg primært har problemer med at jeg får i meg for mye karbohydrater. Har du prøvd kostholdsveiledning? Eller veie det du spiser og legge det inn på enkelte nettsider som kan fortelle deg næringsinnholdet?
Jeg føler at jeg trenger en kickstart selv, jeg legger bare på meg det jeg mister :-(

Hei!

Jeg lurer på om noen her har erfaring på xenical? Vekta går bare oppover, og nå vet jeg snart ikke hva jeg skal prøve.
Motivasjonen er på bånn, så trenger en kick-start for å snu dette. Jeg er fullt klar over at motivasjon og kosthold er det som skal til, men nå er det sånn at jeg trenger noe mer.
Jeg har prøvd det. Den funker men den har noen uheldige virkninger. Du skal holde deg unna fettrike varer med over30% fett ellers får man fett diaré.jeg opplevde å ha diaré el løs mage uansett hva jeg spiste så jeg orket ikke å forsette. Viss du vil ha en kickstart meld deg heller på Grete Roede el lignende. Jeg har gått opp og ned mange ganger og dessverre er det kunn en ting som funker og det er bra kosthold og trening. Sist gikk jeg ned 50 kg ved trening og riktig kosthold.
Personlig trener kan også være en god motivasjon, de gir deg ofte kostveiledning også . Lykke til :)

Back
Topp