Erfaringer med wild yam - bivirkninger?

Spennende å lese i denne tråden, jeg skal også prøve wy denne pp og har ladet opp med bidronninggele nå i tiden før el!:) Spent på om det har noen virkning!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spennende! hvilken PP er du i? :)

Bare pp 2.. Men har lest så mye om det så jeg tenker jeg prøver!:) Kanskje er jeg heldig og det blir klaff, hvis ikke så er det verdt forsøket hvis det hjelper mot menssmerter (som jeg har lest at det kan gjøre) :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bare pp 2.. Men har lest så mye om det så jeg tenker jeg prøver!:) Kanskje er jeg heldig og det blir klaff, hvis ikke så er det verdt forsøket hvis det hjelper mot menssmerter (som jeg har lest at det kan gjøre) :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Samme som meg det da :) jeg tenker også at det egentlig er tidlig å begynne med det allerede. Men så tenker jeg også, hva hvis det er nettopp WY som skal til for meg i det lange løp uansett. Hvorfor da vente? det kan jo ikke gjøre vondt værre uansett så jeg prøver :) :)
 
Samme som meg det da :) jeg tenker også at det egentlig er tidlig å begynne med det allerede. Men så tenker jeg også, hva hvis det er nettopp WY som skal til for meg i det lange løp uansett. Hvorfor da vente? det kan jo ikke gjøre vondt værre uansett så jeg prøver :) :)

Helt enig!:) *krysse fingra*


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det jeg trodde var bivirkinger fra wy var virkninger fra graviditet :p Dro å kjøpte graviditetstest etter to positive el tester. Ingen tvil om at jeg er gravid! Jeg er overlykkelig! Jeg var helt sikker på at det var bivirkinger av wild yam.. Håper det gjør susen for dere også. Lykke til! Håper jeg får vite hvordan det går?!
 
Det jeg trodde var bivirkinger fra wy var virkninger fra graviditet :p Dro å kjøpte graviditetstest etter to positive el tester. Ingen tvil om at jeg er gravid! Jeg er overlykkelig! Jeg var helt sikker på at det var bivirkinger av wild yam.. Håper det gjør susen for dere også. Lykke til! Håper jeg får vite hvordan det går?!
Herlig:) gratulerer så mye! Hvilken PP var du i da du ble gravid?


Håper på en 2014 kjærlighetsbaby<3

PP1: 33
PP2: ?
 
Gratulerer!!:) Håper jeg er like heldig og at spira sitter denne pp<3 Send babystøv!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer!!:) Håper jeg er like heldig og at spira sitter denne pp<3 Send babystøv!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Tusen takk:) er så takknemlig og lykkelig, men er så redd for at noe skal skje.. Mange lykkeønskninger til deg!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det jeg trodde var bivirkinger fra wy var virkninger fra graviditet :p Dro å kjøpte graviditetstest etter to positive el tester. Ingen tvil om at jeg er gravid! Jeg er overlykkelig! Jeg var helt sikker på at det var bivirkinger av wild yam.. Håper det gjør susen for dere også. Lykke til! Håper jeg får vite hvordan det går?!

Elsker den bivirkningen!

Jeg kan oppdatere her om 2,5 - 3 uker jeg. :) ;)

Var det 1. pp med WY? Ser at du skrev under at det var 2. pp, men var 1. pp med eller uten WY?
 
Og GRATULERER!!! - Det forsvant jo plutselig. :D
 
Det jeg trodde var bivirkinger fra wy var virkninger fra graviditet :p Dro å kjøpte graviditetstest etter to positive el tester. Ingen tvil om at jeg er gravid! Jeg er overlykkelig! Jeg var helt sikker på at det var bivirkinger av wild yam.. Håper det gjør susen for dere også. Lykke til! Håper jeg får vite hvordan det går?!

Hipp hurra! Gratulerer så mye! :D
 
Spennende tråd! Jeg skal også prøve WY denne mnd - oppløftende å lese tråder som denne da :)Og gratulerer til deg, kaia! :D
 
Back
Topp