Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg går til en akupunktør. Hun er forøvrig også homeopat med lang erfaring og kompetanse innen infertilitet. Hun anbefalte meg et homeopatisk preparat som heter Berberis vulgaris D 30 ( babyklister) Dette skal blant annet gi bedre blodgjennomstrømning til livmor. Jeg vet bare det at man ikke får kjøpt Vitex i Norge. Berberis kjøpte jeg på et apotek i Oslo som fører homeopatiske prep. Jeg har bare prøvd dette første syklusen etter min sa for ca en måned siden. Det koster ca 200 kr, jeg fikk anbefalt å ta 5 tbl daglig i lutealfasen ca 2dpo. Tbl skal suges eller tygges. Man taper ikke på å prøve i hvert fallFått anbefalt et kosttilskudd som heter vitex som visstnok skal gjøre graviditet og eggfeste bedre. Noen som har prøvd? Eller som har prøvd babyklister med gode erfaringer?
Brukte agnus castus / vitex i 2013. Gikk da fra å ha mensen ca 1-2 ganger i året til å få den regelmessig hver mnd. Jeg drakk opp hele flasken på ca 3 mnd.Fått anbefalt et kosttilskudd som heter vitex som visstnok skal gjøre graviditet og eggfeste bedre. Noen som har prøvd? Eller som har prøvd babyklister med gode erfaringer?
Nei, man taper ingenting på detJeg går til en akupunktør. Hun er forøvrig også homeopat med lang erfaring og kompetanse innen infertilitet. Hun anbefalte meg et homeopatisk preparat som heter Berberis vulgaris D 30 ( babyklister) Dette skal blant annet gi bedre blodgjennomstrømning til livmor. Jeg vet bare det at man ikke får kjøpt Vitex i Norge. Berberis kjøpte jeg på et apotek i Oslo som fører homeopatiske prep. Jeg har bare prøvd dette første syklusen etter min sa for ca en måned siden. Det koster ca 200 kr, jeg fikk anbefalt å ta 5 tbl daglig i lutealfasen ca 2dpo. Tbl skal suges eller tygges. Man taper ikke på å prøve i hvert fall![]()
Har du prøvd akupunktur? Jeg vet jo ikke hvilken effekt det vil gi meg. Men om du leser om infertilitet og for eksempel habituell abort kan man høre og lese om mange suksess historier. Jeg tenker at når man sliter med å bli gravid event. Beholde, handler dette i noen tilfeller om at noe er i ubalanse i kroppen slik at den ikke er mottakelig. Ved å skape mer balanse vil dette kunne for mange være det som skal til for at det klaffer. Alt kommer an på utgangspunktet selvfølgelig!Nei, man taper ingenting på dethar akkurat hatt en kjemisk abort /sa selv og vil gjerne prøve alt for å få spiren til å sitte beste gang...
Vil tilføye at jeg da hadde hatt dette problemet siden 2008 og at Gynekologene sa at det var normalt å ikke alltid ha mensen. Og ga meg ikke med noe medisin eller noe som helst.Brukte agnus castus / vitex i 2013. Gikk da fra å ha mensen ca 1-2 ganger i året til å få den regelmessig hver mnd. Jeg drakk opp hele flasken på ca 3 mnd.![]()
Jeg hadde også nettop en kjemisk. Jeg skal bruke progesteronkrem fra 3dpoNei, man taper ingenting på dethar akkurat hatt en kjemisk abort /sa selv og vil gjerne prøve alt for å få spiren til å sitte beste gang...
Har du hørt om noen som har lykkes med det?Jeg hadde også nettop en kjemisk. Jeg skal bruke progesteronkrem fra 3dpo![]()
http://no.m.iherb.com/Now-Foods-Natural-Progesterone-Liposomal-Skin-Cream-Unscented-3-oz-85-g/779
Så ei her inne som hadde prøvd lenge som lykkes. Grunnen til at egget ikke fester seg kan jo være pga lavt progesteron nivå. Så jeg vil prøve detHar du hørt om noen som har lykkes med det?![]()
Jeg har prøvd det i 2 mnd, men det hjalp ikke. Fant ut at problemmet ligger hos samboeren, så sluttet med Vitex. Har 22 kapsler igjen. Selger Vitex til de som trenger.Fått anbefalt et kosttilskudd som heter vitex som visstnok skal gjøre graviditet og eggfeste bedre. Noen som har prøvd? Eller som har prøvd babyklister med gode erfaringer?