Erfaringer med Vallergan

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
Minsten har fått et skikkelig utbrudd med vannkopper. Kan ikke se han for bare kopper stakkars. Han har fått Vallergan i dag. Han sov ingenting i natt. Så det er jo naturlig at han sover litt i dag. Og de sa han ble sløv av medisinen. Men nå har han sovet i timesvis. Og jeg er så i tvil om jeg må vekke han eller om han bare kan sove med tanke på natta. Hadde jo vært godt å få litt søvn i natt både for han og meg. (mannen er bortreist) . Men gjør Vallerganen han så trøtt til natta også at han vil antakelig sove godt da ? Noen som har erfaringer med bruken av Vallergan ?

Har så lite lyst til å vekke han også. Han er jo utrolig utslitt og jeg har sjelden sett han sove så godt.

personlig blir jeg ikke så utslått av vallergan at jeg sover mye mer enn vanlig, men er det meningen han skal få ny dose på kvelden? eller? eller gav du igår kveld og så har den virkning enda? hang aksnkje ikke helt med jeg!:)
håper alt ordner seg for dere! god bedring!

ORIGINAL: LilleLavendel

personlig blir jeg ikke så utslått av vallergan at jeg sover mye mer enn vanlig, men er det meningen han skal få ny dose på kvelden? eller? eller gav du igår kveld og så har den virkning enda? hang aksnkje ikke helt med jeg!:)

2 til 3 ganger i døgnet. Han fikk en i formiddag. Og tenkte å gi en til kvelden. Han har feber på 3 dagen. Ligger mellom 38,5 og 39.

ORIGINAL: AB

ORIGINAL: LilleLavendel

2 til 3 ganger i døgnet. Han fikk en i formiddag. Og tenkte å gi en til kvelden. Han har feber på 3 dagen. Ligger mellom 38,5 og 39.
da kan det hende han får god virkning igjen ikveld:) men ville vekket han snart, tror jeg.. evt kan du jo bare legge han noe senere hvis han blir spill våken da:) hvor mange mg?

Vet om enkelte som faktisk bruker Vallergan som sovemedisin, og de fleste jeg har vært borti som har bruker det, får det på kvelden, nettopp fordi man blir veldig trøtt av det. Så han kommer sikkert til å sove i natt også :D

jeg fikk vallergan som sovepiller for noen år siden jeg. Sov kjempegodt og ingen "hangover" neste dag. Tror jeg hadde latt han sove jeg[:)]

jeg har gått på vallergan. fikk ikke sove i det hele tatt å ble APEKATT dagen derpå...

Back
Topp