Erfaringer med urban glide 2?

Itsgonnabe3

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
❤Januarlykke 2022❤
Februarlykke 2022❄️
Elsker trailzen i babytida, men dette blir sistemann :) Noen som har erfaring med thule urban glide 2? Har lyst til å selge trailz og oppgradere til en litt mer sporty og lett vogn etter baby har bikket året. Har denne soveposisjon? Funker det greit med vognpose i? Er den god å løpe med? Ja tidlig research er visst viktig for meg :hilarious:

Har ingen erfaring med den vogna. Men for et navn på en vogn - var helt sikker på at det var snakk om glidekrem eller et sexleketøy når jeg leste overskrifta laughing6

Sniker
Beste vogna jeg har trilla :)
Eneste negative med den for meg er at den ikke har vendbar sittedel, men det er det.
Sønnen min sov 2-3 timers lur i den fra han bikka året. Den har ikke fotbrett, man kan eventuelt vurdere å kjøpe et universal fotbrett til den.
Du bør ha vognpose med borrelåsåpning i ryggen. De fleste produsenter går over til det nå ser jeg, både voksi og Easygrow (mener jeg å ha sett). Men du får satt i en annen vognpose også, det er bare litt styr :p
Kjempegod å jogge med

Sniker
Beste vogna jeg har trilla :)
Eneste negative med den for meg er at den ikke har vendbar sittedel, men det er det.
Bare spør om du lurer på noe spesifikt med den.
Så bra! Synes du den funker greit til soving? Altså kan den legges ned? Tenker å bytte ut når babyen er kanskje 1 år så vendbar sittedel er ikke kritisk liksom :)

Så bra! Synes du den funker greit til soving? Altså kan den legges ned? Tenker å bytte ut når babyen er kanskje 1 år så vendbar sittedel er ikke kritisk liksom :)

Ja, var litt rask så jeg oppdaterte svaret mitt nå :hilarious:
Men vi hadde den vogna til soving hjemme fra litt etter et år og til han slutta å sove på dagen, rundt 2,5 år. Min gutt er stor for alderen, så jeg synes den varer lenge. Sittedelen til bugaboo var feks blitt ganske trang rundt 2 år selv om han fortsatt fikk plass oppi.

Ja, var litt rask så jeg oppdaterte svaret mitt nå :hilarious:
Men vi hadde den vogna til soving hjemme fra litt etter et år og til han slutta å sove på dagen, rundt 2,5 år. Min gutt er stor for alderen, så jeg synes den varer lenge. Sittedelen til bugaboo var feks blitt ganske trang rundt 2 år selv om han fortsatt fikk plass oppi.
Tusen takk for utfyllende svar! Den ser så snerten ut og det frister å selge stokkevogna og bagen som tar opp en del plass samlet når hun er stor nok for thule :)

Back
Topp